دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون فرهنگی و اجتماعی واحد زاهدان خبر داد:

تصویب 27 طرح فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در نخستین جلسه شورای تخصصی فرهنگی، دانشجویی ورزشی استان از تصویب 27 طرح فرهنگی در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: از این تعداد، بیشترین طرح‌ تصویب شده به واحد زاهدان اختصاص دارد.
کد خبر : 33183

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر مسعود اکبری‌زاده گفت: طرح‌های ماندگار فرهنگی یکی از اساسی‌ترین فعالیت‌های فرهنگی هر واحد و مرکز دانشگاهی است.


اکبری‌زاده افزود: از جمله طرح‌های ماندگار فرهنگی در واحد زاهدان می‌توان به تکمیل و ساخت فرایند مسجد النبی (ص) دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان، فضاسازی یادمان شهدا، اجرای کنگره‌ ‌شهدا در سطح محلی و منطقه‌ای اشاره کرد.


این مسئول با توجه به ساخت خانه فرهنگ و هنر توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان و تاسیس مرکز مطالعات فرهنگی اجتماعی ایران افغانستان و پاکستان، بیان کرد: از دیگر طرح‌های فرهنگی این واحد دانشگاهی اجرای برنامه‌های مشترک تلویزیونی با سبک زندگی و رویکرد اسلامی، راه‌اندازی مرکز تحقیقات پژوهشی و اجتماعی در واحد زاهدان، تاسیس مرکز تخصصی پاسخ به شبهات دینی و کتابخانه تخصصی ادیان و مذاهب است.


وی با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه‌هایی که در شورای تخصصی فرهنگی، اجتماعی، دانشجویی و ورزشی انجام می‌شود، بررسی امور فرهنگی و اجتماعی و دانشجویی یک‌ساله‌ واحدها و مراکز دانشگاهی استان است، عنوان کرد: برنامه‌های پیشنهادی واحدها و مراکز برای هر سال به شورای راهبردی فرهنگی ارائه شده و پس از تصویب به انجام می‌رسد.


معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان اظهار کرد: بیشترین امتیاز در واحدها و مراکز به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و ورزشی اختصاص دارد و باید نگاه ویژه‌ای به حوزه فرهنگی بشود.


سپس معاونان دانشجویی و فرهنگی و مسئولان دفاتر فرهنگ واحدها و مراکز گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی ارائه کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته