دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 آذر 1397 - 07:02
محمدرضا زوار:

جوانان جواب اعتماد ما را دادند/ احترام کشورها به تکواندوی ایران

سرمربی تیم تکواندو در رقابت‌های ارتش جهان گفت: تیم ما از لحاظ سنی و تجربی کاملاً با تیم‌های دیگر متفاوت بود، ولی با این حال با همین بازیکنان جوان قهرمان شدیم.
کد خبر : 331805
cizm-2018-b.jpg

محمدرضا زوار در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا در خصوص قهرمانی تیم تکواندوی ایران در رقابت‌های ارتش‌های جهان گفت: خدا را شکر تیم ایران برای سومین دوره توانست در رقابت‌های ارتش‌های جهان به عنوان قهرمانی برسد. ما در این رقابت‌ها ریسک بزرگی کردیم و با تیمی جوان و کم‌تجربه اعزام شدیم.


وی گفت: در این دوره از رقابت‌ها که به میزبانی برزیل برگزار شد 25 کشور حضور داشتند که همگی از سطح بالایی برخوردار بودند. همان طور که گفتم تیم ما از لحاظ سنی و تجربی کاملاً با تیم‌های دیگر متفاوت بود ولی با این حال تیم ما توانست با همین بازیکنان جوان و کم تجربه به عنوان قهرمانی برسد، حتی تیم ما از نظر رنکینگی از دیگر تیم‌ها عقب بود، اما با این حال ما از هشت نفری که در ترکیب تیم داشتیم سه تکواندوکار موفق به کسب سه مدال طلا و یک نفر هم مدال برنز گرفت. خوشبختانه اعتماد ما به بازیکنان جوان جواب داد. 


سرمربی تیم تکواندو در رقابت‌های ارتش جهان اظهار کرد: امسال رقابت‌ها براساس رنکینگ المپیکی قرعه‌کشی شد و بعد از مرحله نخست، رقابت‌ها با حساسیت بالایی پیگیری شد. تمام تکواندوکاران ما موفق شدند تا با فاصله امتیاز بالا رقیبای خودشان را شکست دادند. به هر روی تکواندوکاران همچون صدری، کاظمی و بخشی موفق شدند با کسب مدال طلا جایگاه خودشان را ارتقاء دهند و تیم هم به عنوان قهرمانی برسد. 


وی در پایان به عملکرد صدری و انتخاب او به عنوان بهترین تکواندوکار ایران اشاره کرد و گفت: صدری، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و توانست در این دوره از رقابت‌ها علاوه بر مدال طلا عنوان بهترین تکواندوکار را هم از آن خود کند. او به قدری عملکرد خیره‌کننده‌ای داشت و از پاهایش به نحو احسن استفاده می‌کرد که مورد توجه خیلی از مربیان قرار گرفت و همه به او احترام می‌گذاشتند. 


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته