دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آذر 1397 - 14:56
قائمی عنوان کرد:

تحصیل بیش از هزار و 400 دانشجوی شاهد در دانشگاه آزاد اسلامی همدان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان اعلام کرد: بیش از هزار و 400 دانشجوی شاهد و ایثارگر در این دانشگاه تحصیل می‌کنند.
کد خبر : 331752
_MG_2421.JPG

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از همدان  مرتضی قائمی ظهر امروز در نشست مشترک با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدانم گفت: باید قدردان فداکاری‌ها و جان‌فشانی های شهدا وخانواده‌ شهدا با تمام توان باشیم و بتوانیم در کنار هم در خدمت به خانواده‌های شهدا و پیشبرد گفتمان انقلاب اسلامی قدم  برداریم.


وی افزود: حضور خانواده‌های شهدا در محیط‌های آموزشی و  فرهنگی همچون دانشگاه آزاد اسلامی همدان نعمت است که باید قدردان این نعمت الهی بود.


 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با بیان اینکه بیش از ۱۴۰۰ دانشجویی شاهد و ایثارگر در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، گفت: امیدواریم بتوانیم شرایط مطلوب و باکیفیت آموزشی را برای این دانشجویان فراهم کنیم.


 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان نیز در این نشست با تبریک انتصاب رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حضور آقای قائمی را در این سمت به فال نیک می‌گیریم و از تلاش رؤسای قبل دانشگاه آزاد اسلامی همدان به‌ویژه آقای جامه بزرگی که از هیچ خدمتی برای خانواده شهدا و ایثارگران مضایقه نکرد، تشکر می‌کنیم.


محمدناصر عارف گفت: دانشجویان شاهد و ایثارگر به‌عنوان رهپویان عرصه علم و پژوهش باید با تکاپو و کوشش در راستای سیاست‌های کلی علم و فناوری کشور گام برداشته تا بتوانید به‌عنوان کانون تفکر و قدرت علمی کشور در همه زمینه‌ها مؤثر شوند.


در ادامه موضوعات مختلفی درباره ارائه خدمت بهتر به این قشر از دانشجویان در این نشست مشترک مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته