دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آذر 1397 - 13:56
فرماندار نی‌ریز:

روحیه مطالبه‌گری، پرسشگری و نظارتی در دانشجویان تقویت شود

فرماندار نی‌ریز گفت: دانشگاه مبدأ تحولات است و باید روحیه‌ مطالبه‌گری، پرسشگری و نظارت بر جامعه در دانشجویان بیشتر و تقویت شود.
کد خبر : 331708
pic1 066.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نی‌ریز، مراسم گرامیداشت 16 آذرماه روز دانشجو صبح امروز به همراه نشست شعر طنز دانشجویی با حضور محمدرضا امیری فرماندار نی‌ریز و جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز در سالن آمفی تئاتر این دانشگاه برگزار شد.


فرماندار نی‌ریز در این مراسم با تبریک روز دانشجو به دانشجویان گفت: دانشگاه مبدأ تحولات است و باید روحیه‌ مطالبه‌گری، پرسشگری و نظارت بر جامعه که در سخنان رهبری و از مطالبات ایشان بوده در دانشجویان بیشتر و تقویت شود.


امیری با بیان این مطلب که امید جامعه به دانشگاهیان است، گفت: جامعه از دانشجویان انتظار بالایی دارد هم از لحاظ علمی که شماها آینده‌ساز کشور هستید و قرار است شما مراکز علمی و ساختار اداری کشور را تحویل بگیرید و هم از لحاظ ایفای نقش مطالبه‌گری و نظارتی و این دانشگاه است که می‌تواند به پیشرفت کشور در همه‌ زمینه‌ها و جلوگیری از فساد کمک کند.


در ادامه این مراسم سیدمحمدرضا رئیس‌السادات رئیس واحد نی‌ریز با تبریک روز دانشجو و تبریک فرا رسیدن 20 آذرماه سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی نی‌ریز به بیان توضیحاتی درباره شعر و قرائت یک شعر طنز پرداخت و مهم‌ترین ویژگی و زیبایی‌ زبان فارسی را شعر معرفی کرد.


به گزارش  آنا، در این مراسم که با قرائت اشعار طنز توسط شاعران نی‌ریزی همراه بود و فضای شاد و مفرحی را در بین دانشجویان ایجاد کرده بود، شاعران سروده‌های خود را قرائت کردند.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته