دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1394 - 09:46
در گفت و گو با آنا

ذوالفقاری: نمی‌دانم چرا بازیکنان تیم از سر شکم‌سیری به توپ ضربه زدند/ کسب 5 امتیاز از 9 امتیاز قابل قبول نیست

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: کادر فنی باید گزارشی از عملکرد بازیکنان خارجی تیم در سه بازی گذشته ارائه دهد تا عملکرد آنان مورد بررسی قرار بگیرد.
کد خبر : 33170

ایوب ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا در مورد کسب تساوی این تیم در برابر راه آهن گفت: «راه آهن تیم با سابقه دار و استخوان‌داری در فوتبال ماست، بازی مقابل این تیم برای ماسخت بود. به خصوص در نیمه دوم که آنها واقعا به ما فشار آوردند چرا که تیمی که از موقعیت‌های خود بهره نبرد به سختی جریمه می شود و راه آهن چون بازی قبلی را باخته بود آمده بود تا با تمام قوا مقابل تراکتور ایستادگی کند و با یک امتیاز از تبریز به تهران بازگردد که در نهایت به هدفش هم رسید.»


سرپرست تراکتور در ادامه گفت: «در این بازی نیمه اول را خوب شروع کردیم اما اینکه چرا نیمه دوم را از دست دادیم باید مورد بررسی قرار بگیرد. واقعا نمی دانم چه اتفاقی افتاد که بازیکنان تیم از شکم سیری به توپ ضربه زدند چرا که کادر فنی باید پاسخگویی این موضوع باشد. متاسفانه تعویض های ما هم در این بازی پاسخ نداد. تیم راه‌آهن در نیمه دوم واقعا خوب بازی کرد و من احساس می کنم که آنها نتیجه خود را هم گرفتند و قبول دارم برای تیمی در حد تراکتور کسب 5 امتیاز از 9 امتیاز ممکن اصلا قابل قبول نیست.»


ذوالفقاری در پاسخ به سوالی در مورد انتقاد هواداران به بازی حمزه یونس بازیکن میلیاردی تراکتور هم گفت: «هواداران تراکتور واقعا تیزبین هستند؛ آنها همه اتفاقات بازی را رصد می کنند و بهتر از ما در جریان بازی هستند، اما نباید فراموش کنیم کادر فنی تصمیم گیرنده نهایی است که چه بازیکنی به میدان بیایند و ما در این مورد دخالت نمی کنیم.»


وی تصریح کرد: «ابتدا در مورد خارجی ها باید گزارشی از سوی کادر فنی تهیه شود و آنالیز بازی این بازیکنان صورت بگیرد، سپس در مورد خارجی ها به خصوص حمزه یونس تصمیم گیری شود. به هر حال این مسئله در حیطه کادر مدیریتی باشگاه نیست چرا که این بازیکنان با نظر کادر فنی جذب شده‌اند و در این خصوص نظر آنها اهمیت دارد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته