دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 بهمن 1393 - 12:40

استکی: خوشحالم هندبال از فلاکت نبود مدیریت نجات یافت

بازیکن تیم ملی هندبال ایران با ابراز خرسندی به برگزاری انتخابات این فدراسیون انتخاب رییس جدید، گفت: خوشحالم که هندبال از فلاکت نبود مدیریت خارج شد.
کد خبر : 3317

الله کرم استکی در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون هندبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا عنوان کرد: با برگزاری انتخابات دل تک تک جامعه هندبال برای آینده و ادامه راه روشن شد.


استکی ادامه داد: مهم‌ترین هدف ورزشی‌ام کسب سهمیه المپیک همراه با تیم ملی هندبال است. امیدوارم بتوانیم این سهمیه را کسب کنیم و افتخاری برای هندبال ایران بدست آوریم.


وی با بیان اینکه هندبال ایران پتانسیل بالایی دارد گفت: در آسیا می‌توانیم با بسیاری از تیم‌های دیگر رقابت نزدیکی داشته باشیم به جز تیم قطر که از بازیکانان غیر بومی استفاده می‌کند و بدنه تیمش را بازیکنان تبعه تشکیل می‌دهند، شکست دادن باقی تیم‌ها کاری دور از دسترس نیست این توانایی در هندبال ایران وجود دارد و اطمینان داشته باشید آینده درخشانی در انتظار هندبال ایران خواهد بود.


ملی پوش تیم هندبال ایران درباره عملکرد تیم ملی در جام جهانی گفت: شرایط ما در قطر چندان خوب نبود اگر درست تدارک می‌دیدیم و با برگزاری اردوهای بیشتر و منظم‌تر با آمادگی راهی این مسابقات می‌شدیم قطعا نتایج بهتری کسب می‌شد.


وی درباره انتخاب ابوالحسن مهدوی به عنوان رئیس فدراسیون هندبال ضمن ابراز خوشحالی از این اتفاق گفت: مهدی فرد با تجربه‌ای از بدنه هندبال است و امیدوارم با برنامه ریزی و حمایت‌هایی که از سوی وزارت ورزش صورت می‌گیرد تحولی در هندبال، ایجاد و علاوه بر همدلی و یکدلی موفقیت‌های گسترده‌ای در هندبال ایجاد کند.


انتهای پیام/

برچسب ها: هندبال
ارسال نظر
هلدینگ شایسته