دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کمالیان در گفت‌وگو با آنا:

نباید نقش تأثیرگذار خبرنگار در پیشبرد اهداف جامعه نادیده گرفته شود

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با تبریک روز خبرنگار به تلاش‌گران این عرصه گفت: خبرنگاران و اصحاب قلم نقش ارزنده‌ای در پیشبرد اهداف جامعه بر عهده دارند و این نقش نباید نادیده گرفته شود.
کد خبر : 33167

امین‌رضا کمالیان در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا با توجه به رسالت سنگین خبرنگاران در جامعه گفت: اطلاع رسانی صحیح خبرنگار باعث جذب اعتماد عمومی نسبت به حوزه خبر می‌شود.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان، انتشار درست و صحیح اخبار توسط خبرنگاران را نشانه پایبندی آنها به اهداف مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: اطلاع‌رسانی درست و بدون چشمداشت اصحاب رسانه، نقش مهمی در ارتقا آگاهی عمومی جامعه دارد.


این مسئول رسالت مهم و جایگاه تعیین کننده خبرنگاران در جامعه را اساسی برشمرد و تصریح کرد: خبر و خبر رسانی یک هنر است.


وی با بیان اینکه رسالت خبرنگاری در مفهوم «ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ» به معنای واقعی نشان داده شده‌است گفت: تلاش‌گران عرصه‌ی اطلاع‌رسانی با عشق به امر خبر در عرصه فعالیت می‌کنند تا علاقه نباشد یک خبرنگار نمی‌تواند موفق عمل کند.


سرپرست واحد زاهدان با تشکر از کارکنان روابط عمومی این واحد دانشگاهی به دلیل فعالیت چشم‌گیر در عرصه اطلاع‌رسانی شفاف و به موقع گفت: کارکنان روابط عمومی از سالم‌ترین فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی هستند و باید به آنان افتخار کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته