دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آذر 1397 - 11:01
در جریان بررسی CFT؛

CFT را طبق نظر شورای نگهبان اصلاح کردیم

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: شورای نگهبان گفته در صورت عدم رفع ایرادها این مصوبه خلاف امنیت ملی است که ما این ابهام‌ها را رفع کردیم.
کد خبر : 331624
n82951423-72403056.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان بررسی  گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد بررسی لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون بین المللی مقابله با تأمین مالی تروریسم و با استناد به ماده 79 آیین‌نامه مجلس در پاسخ به محمد دهقان درباره اینکه در زمان بررسی CFT در مجلس اعضای کمیسیون عدد نداشتند، اظهار کرد: نوار ضبط شده کمیسیون موجود است و ما تعداد داشتیم و ایرادی در این زمینه وارد نیست. 


وی با اشاره به سخنان کدخدایی گفت: شورای نگهبان گفته در صورت عدم رفع ایرادها این مصوبه خلاف امنیت ملی است و این در حالی است که ما این ابهام‌ها را رفع کردیم.


رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: آقای شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت درخواست کرد و ما هم از اعضای این مجمع دعوت کردیم و این جلسه با حضور آنان برگزار شد لذا خلافی وجود ندارد.


فلاحت‌پیشه اظهار کرد: در جلسه‌ 6 ساعته در مورد ایرادهای CFT به اجماع رسیدیم. در شرط دوم این لایحه هم بیان شده به شرطی ماده 6 اعمال می‌شود که مخالف قوانین کشور نباشد، و ما این را لحاظ کردیم و بنابراین CFT ایرادی ندارد.


انتهای پیام/4034


انتهای پیام/

برچسب ها: CFT
ارسال نظر
هلدینگ شایسته