دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1394 - 16:22
کوتاه از واحدهای خمین، جویبار، نی‌ریز، فومن و شفت و مرند

از ویژه‌برنامه هفته کرامت و همایش روز دختر تا تجلیل از خبرنگاران فعال

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمین در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم موفق به کسب رتبه شد.
کد خبر : 33161

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمین در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در بخش‌های نشریه و آثار هنری، پایان‌نامه، غرفه نمونه و فعالان قرآنی موفق به دریافت رتبه و مقام شدند که در این میان در بخش نشریه و آثار هنری دانشجویان، علی الله دادی از این واحد دانشگاهی در رشته عکس رتبه برتر را کسب کرد.


در جشنواره هنر و پژوهش و ادبیات دینی که در دانشگاه آزاد اسلامی و از سوی اداره کل فعالیت‌های قرآنی برگزار شد، دویست پایان‌نامه قرآنی ارائه شد، که 60 مورد آن به مرحله نهایی راه یافت که حسب هماهنگی با وزارت علوم، این تعداد در داوری نهایی و رقابت با سایر دانشکاه‌های سراسر کشور نیز شرکت داده و دانشگاه آزاد اسلامی در ردیف 9 نفر برتر کشوری قرار گرفت.


بازدید سرپرست واحد جویبار از اردوی جهادی دانشجویان برادر بسیجی


دکتر جانباز قبادی سرپرست واحد جویبار به همراه جانشین سپاه پاسداران ناحیه جویبار از اردوی جهادی دانشجویان برادر بسیجی واحد جویبار در روستای امام کلا (منطقه لفور شیرگاه) بازدید کردند.


مسئول بسیج دانشجویی سپاه ناحیه شهرستان جویبار اظهار کرد: این اردو با عنایت به منویات مقام معظم رهبری نسبت به غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و پیشرفت و توسعه کشور و ایجاد روحیه جهادی و تقوا در بین دانشجویان برگزار شد و 13 نفر از دانشجویان برادر بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار به روستای امام‌کلا منطقه لفور شیرگاه اعزام شدند.


مجید مدانلو افزود: در این اردو این تعداد از دانشجویان بسیجی برادر دانشگاه در طرح آبرسانی و کانال‌کشی و لوله‌گذاری در این روستا فعالیت کردند.


مسئول بسیج دانشجویی سپاه ناحیه شهرستان جویبار از حمایت‌های دکتر غلامرضا جانباز قبادی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار از این اردوها و برنامه‌های فرهنگی بسیج دانشجویی قدردانی کرد.


تجلیل از خبرنگاران فعال از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز


در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار با حضور هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز، در این واحد دانشگاهی برگزار شد، از دو تن از خبرنگاران فعال شهرستان که با این واحد دانشگاهی همکاری مستمر دارند، تجلیل به عمل آمد.


دکتر شعبانی رئیس واحد نی‌ریز با تشکر از همه جرائد و سایت‌های فعال خبری در شهرستان به ویژه هفته نامه‌های عصر نی‌ریز، نی‌ریزان فارس و شهرسبز، گزارش کوتاهی از وضعیت فعلی واحد ارائه و خبرنگاران را روح جامعه معرفی کرد که با انعکاس فعالیت‌ها و مشکلات باعث احیا و سازندگی هر چه بیشتر جامعه می‌شوند.


در ادامه کردگاری خبرنگار صدا و سیمای مرکز فارس در نی‌ریز و روزنامه شهر سبز و جلالی خبرنگار عصر نی‌ریز و نی‌ریزان فارس هر کدام سخنانی درباره مشکلات حرفه خبرنگاری و خاطرات کاری خود بیان کردند.


در پایان این مراسم از محمد جلالی خبرنگار عصر نی‌ریز و نی‌ریزان فارس و رسول کردگاری خبرنگار صدا و سیمای مرکز فارس در نی‌ریز و روزنامه شهرسبز که همکاری مستمر و چندین ساله با این واحد دانشگاهی در پوشش و انعکاس اخبار و فعالیت‌های دانشگاه دارند، با اهداء لوح سپاس، تجلیل به عمل آمد.


کمیته موارد خاص اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان در واحد فومن و شفت تشکیل شد


جلسه کمیته موارد خاص اداری و مالی از شورای تخصصی اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت تشکیل شد.


رئیس شورای تخصصی اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: در این جلسه که با حضور تمامی اعضا برگزار شد، به 10 پرونده ارسالی در زمینه اصلاح سنوات واحدها و مراکز دانشگاهی آزاد اسلامی از این استان، بررسی شد.


مجتبی ملکی چوبری با بیان اینکه جلسات این شورا و کمیته‌های آن، هرماه یک بار برگزار می‌شود، افزود: بر اساس بخشنامه صادره در راستای اجرای طرح تجمیع 2 از سوی دکتر میرزاده ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، لازم‌الاجرا بودن تصمیمات و آرای کمیته‌ها و شورای تخصصی استان پس از تائید دکتر علیرضا امیرتیموری دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، نشان از اهمیت و جایگاه اثرگذار شوراهای تخصصی دارد.


وی ادامه داد: بهترین مسیر چابک‌سازی، استفاده بهینه از نیروهای سخت‌کوش و متخصص، مدیریت هزینه‌ها و کاهش بروکراسی اداری در دانشگاه آزاد اسلامی اجرای درست و دقیق طرح تجمیع 2 است.


برگزاری ویژه‌برنامه هفته کرامت و همایش روز دختر در واحد مرند


به مناسبت هفته کرامت همایش روز دختر با حضور بانوان نهادها، ادارات دانشجویان و دانش‌آموزان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند برگزار شد.


در این همایش دکتر احمدی معاون آموزشی واحد مرند با تبریک هفته کرامت و گزارش کوتاه در مورد دانشگاه درباره شخصیت مقام والای کریمه اهل بیت (س) سخنانی بیان کرد.


سپس سیفی رئیس دفتر فرهنگ اسلامی با تبریک هفته کرامت گفت: فرهنگ ما فرهنگی خانواده ‏‌محور است و از همین ‏‌رو به‏‌دلیل جایگاه خوب فرزندان و به‏‌ ویژه فرزندان دختر، دختران جامعه ما از موقعیت خوبی برخوردارند و همواره مورد حمایت خانواده و جامعه هستند.


سرهنگ حسنی فرمانده پلس 110 شهرستان مرند نیز از آسیب‌های فضای مجازی، شیطان پرستی، مزاحمت‌های تلفنی، اغفال سخنرانی کرد.


در ادامه همایش مسابقه شفاهی زندگی‌نامه حضرت معصومه (س) اجرای برنامه‌های هنری و اهدای جوایز به نفرات برگزیده مسابقه دل‌نوشته آرزوهای دختران، دختران دانشجوی فعال فرهنگی و دخترانی با نام معصومه انجام شد.


اردوی زیارتی سیاحتی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان به مشهد مقدس


طبق مصوبه شورای فرهنگی واحد زاهدان 14 برنده آزمون تفسیر سوره حدید ویژه ماه مبارک رمضان علاوه بر اهداء کارت هدیه به همراه منتخبین فرهنگی (نماز و قرآن) در اردوی زیارتی – سیاحتی مشهد مقدس، حضور یافتند.


به گزارش خبرنگار آنا، تعداد 100 نفر از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان همراه با خانواده به سرپرستی مدیر کل فرهنگی واجتماعی این واحد دانشگاهی با دو دستگاه اتوبوس دانشگاه و با تخفیف 50درصد هزینه عازم مشهد مقدس شدند.


از جمله برنامه‌های اجرایی در مشهد مقدس می‌توان به اسکان زائران در هتلی در نزدیکی حرم مطهر، زیارت حرم مطهر ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع)، اهدای لوح تقدیر و تشکر به حجت الاسلام سید جلال حسینی معاونت ارتباطات وتبلیغات آستان قدس رضوی و نیز به سید احمد هاشم‌آبادی مدیر کل روابط عمومی آستان قدس رضوی و حسن خادم عضو هیئت علمی بازنشسته واحد زاهدان و خادم حرم مطهر با امضای ریاست واحد زاهدان، بازدید از موزه آستان قدس رضوی، بازدید از کارخانه نان رضوی و اهداء بسته فرهنگی از سوی مسئولین فرهنگی کارخانه به بازدید کنندگان اشاره کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته