دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 آذر 1397 - 07:35
منصوریان:

حرکت دانشگاه آزاد اسلامی به‌سمت تعالی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با مدیریت جدید به‌سمت تعالی مؤلفه‌های فرهنگی در جامعه حرکت می‌کند.
کد خبر : 331570
IMG_20181205_075821_994.jpg

حسین منصوریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری‌ آنا در قائم‌شهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجوی سال 1332 اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ مازندران در راستای گرامیداشت این ایام برنامه‌های مفصلی را در واحدهای بزرگ برگزار کرده که با استقبال دانشجویان مواجه شده است.


وی دعوت از سخنرانان بزرگ کشوری، علما و استادان دانشگاه را برنامه‌های تدوین شده واحد‌های دانشگاهی و درخور شأن و منزلت دانشجویان بیان کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران عظمت جامعه دانشگاهی در مقاطع مختلف را مدیون رهنمودهای امام(ره) و رهبری دانست و گفت: با وجود ناامنی‌هایی که در منطقه وجود دارد و به‌راحتی زندگی می‌کنیم به برکت خون شهیدان است که بر همه ما واجب و لازم است که مدیون خون این بزرگواران باشیم.


منصوریان با اشاره به فرمایش امام علی (ع) که فرمودند: سلطنت و قدرت در آینده در دست کسی است که علم داشته باشد، از جوانان خواست به آموزش و پژوهش در دانشگاه اهتمام داشته‌ باشند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران گفت: اگر روزی بخواهیم دیدگاه‌ها و اندیشه‌های ناب خودمان را به دنیا صادر کنیم باید در حوزه علم و دانش حرفی برای گفتن داشته‌ باشیم.


وی تقیّد به مسائل اخلاقی و دینی و رعایت قوانین و احترام به مردم و جایگاه آنها در جامعه را از دیگر انتظارات خود از نسل جوان عنوان کرد و گفت: همه ما موظفیم در ترویج و ترغیب مفاهیم انقلابی اهتمام جدی داشته‌ باشیم.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته