دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1394 - 09:50
همراه با مسابقات تیمی دانشگاه آزاد اسلامی/ 201

پسران گلستان و اصفهان در کورس قهرمانی

مسابقات لیگ دسته سوم والیبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد فیروزکوه عصر دیروز با رقابت تیم‌های اصفهان و اردبیل ادامه یافت.
کد خبر : 33151

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، این مسابقه حساس با بازی خوب تیم دانشجویان اصفهان و حذف 2 بر صفر تیم استان اردبیل به پایان رسید. در هر دو ست اصفهانی‌ها با نتیجه 25 بر19 پیروز میدان شدند تا اصفهان یک پای فینال تیم دانشجویان باشد.


اما در دیدار دوم دانشجویان گلستانی نیز با اقتدار توانستند با نتیجه 2 بر یک از سد استان کردستان بگذرند. در ست نخست بازی نتیجه 25 بر 20 بازی به نفع دانشجویان بلندقامت کردستانی به پایان رسید لیکن در ست دوم و سوم بازی به گونه‌ای دیگر رقم خورد و با نتایج 25 بر 22 و 25 بر 21 بازی به نفع استان گلستان به پایان رسید. به این ترتیب پای دیگر فینال تیم خوب و هماهنگ گلستان تعیین شد.


جدال دو تیم اصفهان و گلستان برای کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته سوم مسابقات والیبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی امروز از ساعت 11 در سالن حضرت ولیعصر (عج) واحد فیروزکوه برگزار می‌شود. هر دو تیم به لیگ دسته دوم صعود کردند و رقابت این دو تیم می‌تواند بسیار جذاب و دیدنی باشد.


قبل از این دیدار دو تیم کردستان و اردبیل بازی رده‌بندی را برای کسب عنوان‌های سوم و چهارم برگزار خواهند کرد . این دیدار از ساعت 10 صبح در سالن حضرت ولیعصر (عج) واحد فیروزکوه برگزار خواهد شد.


مراسم اختتامیه مسابقات هم در همین سالن با حضور مسئولان دانشگاهی و اقشار ورزش‌دوست شهرستانی و دانشگاهی برگزار خواهد شد.



تیم والیبال دسته سه پسران گلستان



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته