دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1394 - 09:35

رقابت 9 تیم بسکتبال در المپیاد ورزشی دختران سما

مسئول فنی مسابقات بسکتبال المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سما کشور گفت: در رشته بسکتبال 9 تیم حضور دارند که باید به صورت دوره‌ای با هم رقابت کنند.
کد خبر : 33147

هما گودرزی در حاشیه آیین افتتاحیه المپیاد ورزشی دختران سما کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در همدان اظهار کرد: از 14 مرکز آموزشی حاضر در این مسابقات، 9 تیم بسکتبال در این رقابت‌ها حضور دارند.


وی افزود: بنا بر تصمیم کمیته فنی قرار است 9 تیم شرکت‌کننده در سه گروه سه تیمی با هم به صورت دوره‌ای رقابت کنند.


مسئول فنی مسابقات بسکتبال المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سما کشور خاطرنشان کرد: در گروه «الف» کرمانشاه، تهران و کردستان ، در گروه «ب» اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد و خراسان رضوی و در گروه «ج» آذربایجان غربی، خوزستان و آذربایجان شرقی به رقابت خواهند پرداخت.


وی با بیان اینکه برای تعیین تیم‌های اول تا نهم قبل از مسابقات تصمیم گرفته شده است، یادآور شد: تیم‌های نخست هر سه گروه در مرحله بعد به صورت دوره‌ای برای تعیین تیم‌های اول تا سوم مبارزه خواهند کرد.



گودرزی گفت: تیم‌های رده دوم گروه‌ها هم در یک گروه برای کسب عنوان‌های چهارم تا ششم با هم رقابت می‌کنند و برای تعیین تیم‌های جایگاه هفتم تا نهم هم تیم‌های سوم گروه‌ها در یک گروه با هم مسابقه می‌دهند.


مسئول فنی مسابقات بسکتبال المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سما سراسر کشور ادامه داد: مرحله نخست این رقابت‌ها با برگزاری 9 بازی برگزار می‌شود.


وی اضافه کرد: در روز نخست 6 بازی برگزار می‌شود که تیم‌ها طبق برنامه زیر به مصاف هم می‌روند.


بازی اول: آذربایجان غربی ـ خوزستان


بازی دوم: اصفهان ـ کهگیلویه و بویراحمد


بازی سوم: کرمانشاه ـ کردستان


بازی چهارم: آذربایجان شرقی ـ ارومیه


بازی پنجم: خراسان رضوی ـ اصفهان


بازی ششم: تهران ـ کرمانشاه


المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای سراسر کشور از روز جمعه 23 مرداد در همدان آغاز شده و روز 26 مرداد با اعلام تیم‌ها و نفرات برتر به کار خود پایان خواهد داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته