دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آذر 1397 - 17:44
حجت‌الاسلام صفوی:

شهادت تحول و میل عمیق انسانی به سمت کمال است

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: شهادت، تحول و میل عمیق انسانی به سمت کمال است.
کد خبر : 331465
IMG_0920.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رشت، حجت‌الاسلام سیدمحمدحسین در نشستی که با مدیران ستاد شاهد واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در سالن جلسات مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد، عنوان کرد: امیدوارم که خروجی این جلسات باعث بالارفتن دیدگاه بهتر و عمل صالح‌تر و آثار مؤثرتر شده و موجب عزت بیشتری برای مؤمنان باشد.


وی با بیان مقام والای شهدا در پیشگاه خداوند گفت: شهادت یک تحول و میل عمیق انسانی به سمت کمال است و ما چه بخواهیم و چه نخواهیم شهدا اثر خود را خواهند گذاشت حال چه شهدای کربلا باشند و چه شهدای مدافعان حرم، امید است که بتوانیم در عمل و بیان تفکراتمان راه شهدا را ادامه دهیم و زندگی‌مان را منور به آرمان‌های باارزش شهدا کنیم.


مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان اظهار کرد: خداوند متعال در کنار امور ایجابی بخشی از امور سلبی را هم در دستور کار مؤمنان قرار داده است و در چارچوب حرکت به‌سوی کمال در میان مجموعه‌ای از بایدها و نبایدها و تلاشی که انسان مؤمن برای رسیدن به آرمان‌های ایمانی خود انجام می‌دهد را موجب رشد و شکوفایی مجموعه‌ای از توانایی‌های بشر می‌داند.


صفوی افزود: انسان‌ها در قرآن کریم دعوت به فیض و سعادت شده‌اند و این بدین معناست که انسان‌ها با یک مجموعه‌ای از آرزوها، با موانعی روبرو می‌شوند که برای رسیدن به آن‌ها باید آن موانع را برطرف کنند.


وی خاطرنشان کرد: ایمان زمانی که به‌حد اعلای خود برسد، تبدیل به جهاد می‌شود و جهاد انسان‌ها برای نیل به رستگاری، به دو مورد تعظیم شعائر الهی و ترک حرمات الهی بستگی دارد و احکام سبک زندگی را باید طی کنیم.


انتهای پیام/4062


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته