دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آذر 1397 - 16:32
در واحد ورامین؛

جلسه شورای دانشگاه آزاد استان تهران برگزار شد

شورای دانشگاه آزاد استان تهران با حضور رئیس دانشگاه آزاد استان تهران، روسای واحدها، معاونین و مدیران کل دانشگاه آزاد استان به میزبانی واحد ورامین برگزار شد.
کد خبر : 331450

به‌گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با حضور رئیس دانشگاه آزاد این استان، روسای واحدها، معاونین و مدیران کل دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به میزبانی واحد ورامین برگزار شد.


در این نشست محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی مباحث خود را در قالب موضوعاتی از قبیل، همکاری با مراکز صنعتی و فناوری ، گسترش رشته‌ها بر اساس شناسایی و فضای منطقه‌ای واحدها، گسترش مدارس سما و...  بیان کرد.


آقامیری با تأکید بر ایجاد ارتباط دو سویه با سازمان‌ها و نهادهای مختلف اظهار کرد:  باید بتوانیم فضای دانشگاه را به سمت تخصصی شدن سوق  دهیم. در این راستا ضروری‌ است با مراکز صنعتی همکاری داشته  باشیم ما باید از پتانسیل‌ها و  توانایی‌های منطقه‌ای هر واحد دانشگاهی  استفاده کنیم و آن را به یک فرصت تبدیل نماییم.


این گزارش حاکی است، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین - پیشوا در این جلسه طی سخنانی با بیان اینکه دانشگاه باید کارهای مبتنی بر دانش انجام دهد تصریح کرد: فضای منطقه‌ای، چالش‌های فرهنگی و سنتی و فضاهای کشاورزی از نقاط قوت  واحدهای  دانشگاهی خارج از تهران است.


حامد زارعی در بخش دیگری از سخنان خود به صورت اجمالی به معرفی واحد ورامین پرداخت و گفت: در حال حاضر واحد ورامین در فضایی به مساحت 150 هزار هکتار ،حدود 10 هزار دانشجو  در دانشکده‌های علوم پایه، علوم پزشکی، علوم انسانی ، مجموعه ورزشی امام علی(ع) و یک مجموعه سمای قدیمی متشکل از دو آموزشکده در ورامین و پاکدشت در حال فعالیت است. از کل فضای واحد ورامین 40 هزار هکتار آن معدن می باشد که در حال رایزنی‌هایی با  وزارت صنعت و معدن هستیم که اگر به نتیجه برسد سالیانه می توانیم درآمد بالایی از این حوزه داشته باشیم.


در ادامه رؤسای واحدهای استان تهران و مدیران کل دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به ارائه نقطه نظرات خود در حوزه‌های مختلف پرداختند.


در حاشیه این جلسه آقا‌میری به‌همراه رؤسای واحدها و مدیران کل دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران از بخش‌های مختلف، آموزشی، ورزشی و پژوهشی واحد ورامین - پیشوا بازدید بعمل آورد.


همچنین  زیارت امامزاده جعفر(ع) و دیدار با خانواده چهار شهید جنیدی از دیگر برنامه های شورای استان تهران بود.


انتهای پیام/4116/ 4107/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته