دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1394 - 09:33
در گفت‌وگو با آنا

مدنی: تشکیل معاونت ورزش نشان‌گر اهمیت دادن برنامه‌ریزان دانشگاه آزاد اسلامی به توسعه سلامت است

رئیس انجمن هندبال دانشگاه آزاد اسلامی، تشکیل حوزه معاونت ورزش را میزان اهمیت برنامه‌ریزان دانشگاه آزاد اسلامی برای توسعه سلامت در جامعه و در بین دانشجویان دانست.
کد خبر : 33142

دکتر حمید مدنی در حاشیه روز پایانی برگزاری مسابقات دسته سوم هندبال قهرمانی دانشگاه آزاد اسلامی از سراسر کشور و در بازدید از برگزاری مسابقات در واحد قائم شهر، از این واحد دانشگاهی برای فراهم کردن امکانات مناسب برای میزبانی سه دسته از مسابقات هندبال تشکر کرد و به آنا گفت: واحد قائم‌شهر به عنوان نماینده دانشگاه آزاد اسلامی میزبانی شایسته‌ای را در این سه دوره داشته که این شیوه میزبانی می‌تواند برای برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی نه تنها در سطح دانشگاه‌ها بلکه در سطح کشور مطرح شود.








مدنی توسعه ورزش همگانی را یکی از اهداف دانشگاه‌ها خواند و گفت: ورود ورزش در بین دانشجویان می تواند وارد خانواده‌ها شود که این خود یعنی سلامت و رفاه جامعه از سوی ورزش همگانی

مدنی افزود: برای ورزش قائم‌شهر در تمامی ابعاد آینده خوبی را می‌بینم و حتی این واحد شایستگی میزبانی مسابقات بین‌المللی را هم دارد. وی در این راستا از مسئولان ورزش استان مازندران، شهرستان قائم‌شهر و دانشگاه آزاد اسلامی خواست تا پایه‌گذار حرکتی درباره نشان دادن اعتبار ورزش قائم‌شهر در سطح کشور باشند.


وی درباره روند برگزاری مسابقات و سطح کیفیت آنها گفت: امسال مسابقات ورزشی هندبال که به میزبانی واحد قائم‌شهر در سه دسته برگزار شد در یک حرکت جدیدی با انسجام و برنامه‌ریزی دقیقی همراه بود که نشان دهنده فاز جدیدی در برگزاری مسابقات دانشجویی است.


نایب رئیس فدراسیون هندبال کشور، تشکیل حوزه معاونت ورزش را میزان اهمیت برنامه‌ریزان دانشگاه آزاد اسلامی برای توسعه سلامت در جامعه و در بین دانشجویان دانست و اظهار کرد: حساسیت مدیران و مسئولان دانشگاه باعث شده که این مجموعه به عنوان معاونت ورزش در دانشگاه مورد تأیید قرار بگیرد و قطعاً حمایت‌های خوبی هم ورزش دانشگاه از ورزشکاران خواهد کرد.


وی برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی را برای توسعه و رشد ورزش بشدت تحت مراقبت و بررسی ارزیابی کرد و گفت: برنامه‌ها در حال پایش است، برنامه‌های متعدد وارد معاونت ورزش دانشگاه شده که بهترین آنها در حال ارزیابی هستند.


مدنی، توسعه ورزش همگانی را یکی از اهداف دانشگاه‌ها خواند و گفت: ورود ورزش در بین دانشجویان می‌تواند وارد خانواده‌ها شود که این خود یعنی سلامت و رفاه جامعه از سوی ورزش همگانی.


رئیس انجمن هندبال دانشگاه آزاد اسلامی حضور بازیکنان تیم ملی در رقابت‌های ورزشی را اهمیت دادن تحصیل از سوی ورزشکاران عنوان کرد و گفت: ورزش قهرمانی نه فقط در رشته‌های ورزشی بلکه در خانواده‌ها هم می‌تواند منشا تکامل و توسعه باشد.


نایب رئیس فدراسیون هندبال کشور، حضور دکتر دادگان را برای ورزش کشور و دانشگاه یک فرصت بی‌نظیر دانست و افزود: پیگیری‌ها و رهنمودهای دکتر میرزاده و دکتر دادگان باعث شد دانشگاه آزاد اسلامی در کشور جدیت خود را به اثبات برساند.


وی ادامه داد: وظیفه ما به عنوان علاقه‌مندان هندبال کشور این است که این ورزش را به نفر بعدی از اعضاء خانواده خود انتقال دهیم که متأسفانه این زنجیره انتقال از افراد به یکدیگر کمی در معرض جدا شدن و گسستگی است که باید تلاش شود هندبال به عنوان یک ورزش پرهیجان بین جوانان توسعه یابد.


مدنی همچنین از حسین داریا که در این دوره ازمسابقات مسئولیت فنی بازی‌ها را برعهده داشت نیز قدردانی کرد و گفت: داریا یکی از پایه‌گذاران هندبال در کشور و برای این ورزش باعث افتخار هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته