دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1394 - 08:39
همراه با مسابقات تیمی دانشگاه آزاد اسلامی/ 197

همدان، خراسان شمالی، چهارمحال و بختیاری و یزد به خانه برگشتند

تیم‌های همدان، خراسان شمالی، چهارمحال و بختیاری و یزد با بخت در مسابقات لیگ دسته سوم والیبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به خانه برگشتند.
کد خبر : 33136

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، با رقابت تیم‌های دانشجویان اصفهان و خراسان شمالی دیدارهای لیگ دسته سوم والیبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد فیروزکوه ادامه یافت. این مسابقه حساس با بازی خوب تیم دانشجویان اصفهان و حذف 2 بر صفر خراسان شمالی به پایان رسید. در هر دو ست اصفهانی‌ها با نتیجه 25 بر17 پیروز میدان شدند.


اما در دیدار دوم دانشجویان کردستانی نیز با اقتدار توانستند با نتیجه 2 بر صفر از سد استان چهارمحال و بختیاری بگذرند. در ست نخست بازی نتیجه 25 بر 20 و در ست دوم 26 بر 24 بازی به نفع استان کردستان به پایان رسید.


دیدار سوم مسابقات نیز 2 بر صفر به نفع دانشجویان استان گلستان تمام شد. گلستانی‌ها توانستند در ست اول 25 بر 21 و در دومین ست نیز 25 بر 18دانشجویان استان یزد را ببرند.


در دیدار چهارم دانشجویان استان همدان دو بر یک بازی را به حریف قدرتمند خود اردبیل واگذار کردند. در ست اول و سوم اردبیلی‌ها با نتایج 25 بر 14 و 25 بر 18 برنده بازی بودند و در ست دوم بازی 25 بر 20 به نفع همدان تمام شد.


بنابراین تیم‌های اصفهان و اردبیل، گلستان و کردستان دیدارهای نیمه نهایی را در سالن حضرت ولیعصر (عج) واحد فیروزکوه برگزار خواهند کرد و تیم‌های خراسان شمالی، چهار محال و بختیاری، همدان و یزد با قبول شکست برابر حریفان به خانه برگشتند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته