دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آذر 1397 - 13:16
حسینی تأکید کرد:

استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها برای ارائه خدمات درمانی به زائران

سرپرست معاونت‌ هماهنگی امور زائران استانداری خراسان‌رضوی گفت: باید از ظرفیت دانشگاه‌های حوزه سلامت در زمینه سلامت و ارائه خدمات مطلوب به زائران رضوی بهره گرفت.
کد خبر : 331351
8820331_834.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان رضوی، سیدجواد حسینی در بازدید از دانشگاه‌ وارستگان که در حوزه علوم‌پزشکی به‌عنوان یک دانشگاه مؤثر توسط بخش‌خصوصی فعالیت می‌کند، اظهار کرد: این دانشگاه، مرکزی ارگانیک برای رفع نیاز جامعه از طریق مسأله‌محور و مهارت‌محور بودن به‌عنوان خصوصیات یک دانشگاه پیوستۀ با جامعه توانسته است، موفق عمل‌کند.


وی گفت: این دانشگاه نمونه بارز حضور بخش خصوصی در مسیر حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم و چهارم است به‌گونه‌ای که تمام فارغ‌التحصیلان آن بازار کار دارند و جذب شده‌اند.


حسینی با بیان خصوصیات بارز دانشگاه‌ وارستگان افزود: نگاه آینده‌پژوهانه، مسئله‌محور و مهارتی در این دانشگاه به‌خوبی پیداست و نظم و تعادل ساختی در آن دیده‌می‌شود به‌گونه‌ای که دانشجویان، استادان و کارکنان همه با نظم و علاقه مسئولیت‌های خود را به انجام می‌رسانند.


وی تأکید‌ کرد: امیدوارم با توجه به رشته‌های این دانشگاه در حوزه سلامت و علوم‌پزشکی در دو زمینۀ گردشگری‌ سلامت و نیز خدمات‌دهی در جریان حضور زائران به‌ویژه در روزهای دهه پایانی صفر و مراسم اربعین از خدمات دانشجویان و استادان این دانشگاه بهره‌ ببریم.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته