دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1394 - 09:19
مدیر تربیت بدنی و سلامت سما خبر داد

راه‌اندازی مدارس تخصصی ورزش از سوی سازمان سما

مدیر تربیت بدنی و سلامت سما دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مسئولان در سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی توانسته‌اند در یک فرآیند علمی تعریف شده مدرسه‌های تخصصی ورزش را در فصل تابستان ایجاد کنند.
کد خبر : 33133

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، جمشید وزیری در آیین افتتاحیه المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سما به میزبانی همدان اظهار کرد: ورزش فرصت مناسبی برای حفظ منافع ملی در بین جوانان است.


وی با بیان اینکه مسابقات ورزشی در بین دانش‌آموزان و دانشجویان مراکز آموزشی سما به شکل مستمر جزو برنامه‌ها خواهد بود، افزود: برگزاری مسابقات ورزشی دانشگاهی می‌تواند گامی بلند در بالندگی جوانان ایران اسلامی باشد.


مدیر تربیت بدنی و سلامت سازمان سما کشور، هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد شور و نشاط در ورزشکاران عنوان کرد و گفت: در این المپیاد بیش از 280 ورزشکار در قالب 28 تیم از سراسر کشور در همدان حضور دارند.


وی یادآور شد: امکانات ورزشی همدان به طور حتم در بالا رفتن کیفیت مسابقات در رشته‌های مختلف تأثیرگذار خواهد بود.


وزیری تصریح کرد: تلاش بر این است فرزندان خوبی را در مراکز آموزشی سما تربیت کنیم و به عنوان سرمایه‌های با ارزش ملی تحویل جامعه دهیم.



وی گفت: در کشور سرمایه‌گذاری‌های خوبی در حوزه ورزش انجام شده که امیدواریم با نیک‌اندیشی در این حوزه بتوانیم ثمرات فراوانی را در کشور شاهد باشیم.


مدیر تربیت بدنی و سلامت سازمان سما کشور اضافه کرد: مسئولان در سازمان سما توانسته‌اند در یک فرآیند علمی تعریف شده مدرسه‌های تخصصی ورزش را در فصل تابستان ایجاد کنند و این مدارس تخصصی موجب خواهد شد قهرمانان رشته‌های مختلف بعد از خروج از مراکز آموزشی در تیم‌های حرفه‌ای وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی در سطوح لیگی شرکت کنند.


المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای سراسر کشور از روز جمعه 23 مرداد در همدان آغاز شده و روز 26 مرداد با اعلام تیم‌ها و نفرات برتر به کار خود پایان خواهد داد.



انتهای پیام/

برچسب ها: همدان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته