دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
علیزاده خبر داد:

ارتقای شغلی اعضای غیرهیأت علمی دانشگاه پیام‌نور

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام‌نور گفت: کارمندان اداری که شرایط لازم را احراز نموده‌اند، بدون توقف سنوات به یک رتبه بالاتر ارتقا می‌یابند.
کد خبر : 331258
380468_168.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط‌عمومی دانشگاه پیام‌نور، حسن علیزاده ضمن تشریح مصوبه جدید هیأت اجرایی منابع انسانی درخصوص مشکل حداقل مدت توقف لازم برای ارتقای شغلی اعضای غیر هیأت‌علمی دانشگاه پیام نور گفت: براساس این مصوبه کارمندان اداری که شرایط و امتیازات لازم را احراز نموده‌اند، بدون توقف سنوات خدمت می‌توانند به یک رتبه بالاتر ارتقا یابند.


وی افزود: با توجه به تأخیر ایجاد شده در فرایند ارتقای رتبه شغلی اعضای غیر هیأت‌علمی از سال 91 تا سال 95 متأسفانه واجدین شرایط به رغم احراز حداقل سنوات لازم و کسب امتیازات تعیین شده در دستورالعمل مربوطه با توجه به حداقل مدت سنوات توقف لازم برای ارتقا به رتبه شغلی بالاتر، مشمول ارتقا رتبه بالاتر نبوده که با توجه به بررسی‌های انجام شده در جهت احقاق حقوق قانونی واجدین شرایط دستورالعمل اصلاحی تنظیم و در هیأت اجرایی منابع انسانی مصوب گردید.


معاون اداری، مالی و عمرانی تصریح کرد: با اجرای این مصوبه اعضا بدون رعایت حداقل سنوات توقف تعیین شده می‌توانند به یک رتبه بالاتر ارتقا یابند.


انتهای پیام/4060


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب