دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آذر 1397 - 16:35
حقدادی:

ورزش جانبازان و معلولان استان مرکزی نیازمند حمایت است

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: ورزش جانبازان و معلولان در استان مرکزی با توجه به استعدادهای موجود به توجه بیشتر نیاز دارد.
کد خبر : 331247
photo_۲۰۱۸-۱۲-۰۲_۱۵-۰۸-۰۹.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی؛ عابد‌ حقدادی اظهار کرد: با توجه به اینکه باشگاه شهرداری اراک به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری اراک احیا و فعالیت مجدد آن آغاز شده، در خصوص حمایت از برخی هیأت‌ها نیز مذاکره شده است.


وی افزود: یکی از هیأت‌های ورزشی استان مرکزی که در ورزش قهرمانی و حرفه‌ای فعالیت دارد، هیأت ورزش جانبازان و معلولان استان است که این هیأت ورزشی به حمایت نیاز دارد.


مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی  بیان کرد: هیأت ورزش جانبازان و معلولان استان در سه رشته بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته و تنیس روی میز بانوان در لیگ‌های برتر و دسته یک کشور حضور فعال دارد.


وی ادامه داد: در مذاکرات و نشست‌های متعدد با اعضای شورای شهر و باشگاه ورزشی شهرداری اراک، درخواست داشتیم که این تیم‌ها حمایت شوند که در این خصوص اعضای شورای شهر و شهرداری قول مساعدت و همکاری داده‌اند و با شرایطی که بر تیم‌ها حاکم است با مساعدت‌های لازم می‌توانند از تیم‌های مطرح در ورزش حرفه ای و قهرمانی کشور باشند.


مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی تصریح‌کرد: انتظار داریم شهرداری اراک با پیگیری‌های لازم و ارائه برنامه‌های ورزشی به شورا، برابر قوانین و در چارچوب ضوابط همانند دیگر شهرداری‌های کشور،  سطح ورزشی اراک را ارتقا دهند.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: جانبازان معلولان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته