دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آذر 1397 - 18:14
بی‌دریغ:

دانشگاه آزاد اسلامی نقش محوری در الگوسازی فرهنگ حجاب دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان گفت: موضوع حجاب در اسلام بسیار بااهمیت بوده و در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی نیز نقشی محوری در الگوسازی فرهنگ حجاب دارد.
کد خبر : 331167
image_2018_12_3-15_25_40_998_LQD.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لاهیجان، سیروس بی‌دریغ ظهر امروز در جلسه تبیین آیین‌نامه آراستگی و شئون فرهنگی و رفتاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان که با حضور کارکنان این دانشگاه برگزار شد، اهمیت حجاب در دین مبین اسلام را بسیار بااهمیت دانست و گفت: موضوع حجاب و رعایت آن در اسلام بسیار با اهمیت بوده و به همین دلیل دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان نیز نقشی محوری در الگوسازی فرهنگ حجاب دارد.


وی با اشاره به آیات و روایات در مورد حجاب و عفاف ادامه داد: عفاف هم برای برادران و هم برای خواهران توصیه شده و توسعه و اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف نیازمند آموزش و الگوسازی در سطح جامعه، واحد، دانشجویان، کارکنان و استادان دارد. خواهران بزرگوار دانشگاهی می‌توانند الگوهای مناسبی برای توسعه این فرهنگ ناب اسلامی باشند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با بیان اهمیت حجاب و عفاف در محکم‌سازی بنیان خانواده افزود: دستورالعمل آراستگی صادره از سازمان مرکزی که مصوبه ستاد انقلاب فرهنگی است، می‌باید در دانشگاه آزاد اسلامی که از ثمرات ارزشمند جمهوری اسلامی است به‌صورت جامع اجرا شود و برای این منظور از راهکارهای متناسب با روحیات دانشجویان استفاده شود تا اثرگذاری آن به‌صورت مطلوب صورت پذیرد.


به گزارش آنا، در پایان جلسه حاضران در مورد تبیین بخشنامه آراستگی و چگونگی پیاده‌سازی آن به بحث و گفتگو پرداختند.


انتهای پیام/4062


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته