دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1394 - 22:31

اولیویرا: بی‌انگیزه نبودیم/ راه‌آهن از ما شناخت داشت

سرمربی تراکتورسازی گفت: اگر در میدان مسابقه نتوانیم گل دوم را بزنیم، این مساله به نفع حریف می شود و می تواند با استفاده از بازی مستقیم، برای رسیدن به گل اول تلاش کند.
کد خبر : 33116

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تونی اولیویرا سرمربی تراکتورسازی امروز برابر شاگردان فرهاد کاظمی متوقف شد. وی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت:«ما امروز مقابل تیمی بازی کردیم که برای ما مشکل ساز شد. ما توانستیم بازی خوبی انجام دهیم و موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتیم اما تیم ما امروز مورد پسندم نبود و بازیکنان نتوانستند آن چیزی که می خواستیم در زمین پیاده کنند و راه آهن هم خیلی خوب بود و از تیم ما شناخت داشت. دروازه بان ما اخباری توانست موقعیت های زیادی مهار کند و اواخر بازی گل خوردیم. درواقع به ما کلک زدند و حرکت شان جوانمردانه نبود. بعد از این، بازی می توانست خیلی بهتر شود.»


تونی در ادامه افزود: «من از اخباری در این بازی راضی هستم و موقعیت زیادی را از حریف گرفت. البته نمی توان گفت که بازیکنان بی انگیزه بودند و به کاری که بازیکنی چون سامان انجام داد لقب بی انگیزگی داد. ما همیشه برای کسب سه امتیاز بازی می کنیم اما تیم ما هنوز ریتم خود را به دست نیاورده و باز هم تاکید می کنم که ضمن احترام به این نظر آن را قبول ندارم. من همیشه فیلم بازی رقبا را به بازیکنان نشان می دهم اما اگر در میدان مسابقه نتوانیم گل دوم را بزنیم، این مساله به نفع حریف می شود و می تواند با استفاده از بازی مستقیم، برای رسیدن به گل اول تلاش کند.»


وی در پایان صحبت هایش یادآور شد:«باید با این 11 بازیکن اصلی و 8 نفر دیگر ادامه دهیم. نفرات ما تغییر کرده اند و مثلا یکی از آنها به قطر رفته است و ما باید با نفراتی چون عبدالله زاده، سروش و سایر جوانان خود تلاش کنیم. حتی اگر گفته شود که ما بازیکن باتجربه نداریم، اما با همین نفرات جوان انگیزه خود را حفظ می کنیم و ناامید نمی شویم. لازم است که ضعف های خود را برطرف کنیم و بدانیم روی چه اشتباهاتی به مشکل خورده ایم و امیدوارم در بازی های بعدی جبران کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته