دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فیلم «گروگان» به پیش تولید رسید

فیلم سینمایی «گروگان» این روزها در مرحله پیش تولید قرار دارد.
کد خبر : 331125
55555555.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی فیلم گروگان، فیلم سینمایی «گروگان» به کارگردانی محمود دینی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شرف‌الدین که به تازگی پروانه ساخت آن از سوی سازمان سینمایی صادر شده، وارد مرحله پیش تولید شد.
فیلمبرداری گروگان در ایران و ترکیه انجام می‌شود و داستان این فیلم در رابطه عده‌ای از قاچاقچیان بين‌المللى است که با پشتیبانی گروهک‌های طالبان و داعش پس کشتار ديیلمات‌های ایرانی در افغانستان از نوار مرزی شرق کشور براى انتقام از جمهوری اسلامی به اهالی یک روستا که در حال برگزارى مراسم عروسى هستند، حمله کرده و مراسم آنان را به جهنمى از آتش و خون تبدیل می‌کنند و به دنبال آن، تعدادی از مردم را نیز با خود به گروگان می برند و اعلام می‌کنند شرط آزادی آنان، رها کردن چند تن از قاچاقچیانى است كه در یکی از زندان‌های ایران بازداشت هستند. آنان به دولت جمهوری اسلامی فشار می آورند که در صورت آزاد نكردن آنها، تمامى گروگان‌ها را خواهند كشت.


گروه این روزها در حال مذاکره با هنرمندان ایرانی و ترک برای همکاری با این اثر سینمایی هستند. برخی از لوکیشن‌های فیلم نیز تاکنون در تهران، و شهرهای شرقی و غربی کشور انتخاب شده است.


انتهای پیام/4072/4046/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته