دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1394 - 21:43

فرهاد کاظمی: می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم/ تراکتورسازی سه تیم دارد

سرمربی راه آهن تهران گفت: تراکتور خیلی تیم خوبی است و شجاع برای این نیمکت نعمت است و اخباری نشان داد که خیلی خوب کار کرده و بقیه بازیکنان عالی هستند.
کد خبر : 33112

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، فرهاد کاظمی سرمربی راه آهن موفق شد در دومین بازی بیرون از خانه امتیاز کسب کند. وی در نشست خبری پس از دیدار راه آهن و تراکتورسازی گفت:«با توجه به شناختی که از تراکتور داشتیم توانستیم این نتیجه را بگیریم. من به این تیم آذری افتخار می کنم چون هواداران خوبی دارند. ما بعد از گل باز هم می توانستیم گل بزنیم و اگر دروازه بان حریف نبود می توانستیم گل بزنیم. ما در هفته گذشته هم گفتم باعث باخت خودمان بود و برای راه آهن قوی تر باید بیشتر سعی کنیم. ما دیروز هم گفتیم به یک امتیاز هم راضی نیستیم.»


وی در ادامه افزود: «داور در صحنه ای که ما در نیمه اول گل زدیم جای خوبی ایستاده بود. من به داور احترام می گذارم چه آفساید بوده و چه نبوده و هر رایی داور بدهد من تمکین می کنم و باید از داوران جوان حمایت کرد. در لحظاتی که تمرکزمان را از دست دادیم به خاطر تماشاگران بود و باید قبول کنید این تماشاگران فوق العاده هستند. تراکتور خیلی تیم خوبی است و شجاع برای این نیمکت نعمت است و اخباری نشان داد که خیلی خوب کار کرده و بقیه بازیکنان عالی هستند. تراکتور سه تیم است، یک تیم در زمین و یک تیم روی نیمکت و هواداران. ما هم به بازیکنان جوان بها می دهیم و امروز بازیکن 17 ساله برای ما گل زد. ما به این تیم اکتفا نمی کنیم و در تعطیلات بیشتر تمرین می کنیم.»



انتهای پیام/

برچسب ها: راه آهن نشست خبری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته