دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آذر 1397 - 16:53
استاندار مرکزی:

توسعه گفتمان اجتماعی سرمایه زیربنایی جامعه است

استاندار مرکزی گفت: توسعه گفتمان اجتماعی مردم‌محور در جامعه، سرمایه‌ای زیربنایی است که باید در اولویت امور تصمیم‌سازان قرار گیرد.
کد خبر : 331108
889.jpg

به گزارش گروه استان های خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مرکزی سید‌علی‌آقازاده در نشست کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان مرکزی اظهار کرد: تقویت تریبون‌های مردمی، امکانات زیرساختی مانند خانه‌های جوان و مشابه آن بستری برای گفتمان‌سازی اجتماعی و تقویت پیوست‌های فرهنگی جامعه است.


وی بیان کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی در حوزه مقابله با آسیب‌های اجتماعی هنوز تا اهداف ترسیم شده فاصله زیادی مانده و نیاز است که با مشارکت مردم و بهره‌گیری مؤثر از توان تشکل‌های مردمی در این خصوص اقدام‌شود.


استاندار مرکزی ادامه داد: سرعت ناهنجاری‌های اجتماعی بالاست و باید با تمرکز بر آسیب‌ها، برنامه‌محوری و هم‌افزایی توان بین بخشی سرعت تحقق اهداف ترسیم شده را افزایش داد.


آقازاده تصریح کرد: ساماندهی آسیب‌های اجتماعی راهبرد اولویت‌دار کشوری است و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد باید این موضوع را به صورت ویژه رصد و بررسی کنند.


استاندار مرکزی اضافه کرد: نشاط اجتماعی از نیازهای ضروری جامعه است که در سایه بهبود مؤلفه های سرمایه اجتماعی حاصل می‌شود و همه باید در این راستا به صورت هدفمند گام بردارند.


آقازاده به راه‌اندازی خط پروازی بین اراک - تهران اشاره کرد و گفت: این پرواز با سختی ها زیادی دایر شده و استمرار آن حمایت‌های دستگاه های اجرایی و کارآفرینان صنعتی را می‌طلبد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته