دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
امینی:

نسخه جدید سامانه همراه ایثار با جستجوی مزار شهدا منتشر شد

مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: نسخه جدید سامانه «همراه ایثار» با امکان جستجوی مزار شهدا توسط این مجموعه منتشر شد.
کد خبر : 331014
n00269427-b.jpg

علیرضا امینی در گفتگو با خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا گفت: اداره کل فناوری اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای وظیفه ذاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران که خدمت‌رسانی در تمام امور به جامعه هدف است، همگام با تکنولوژی در تلاش است تا ایثارگران بتوانند در کمترین زمان به بیشترین خدمت از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران دست پیدا کنند.


مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: اداره فناوری اطلاعات، نسخه جدید «همراه ایثار» با قابلیت جستجوی مزار مطهر شهدا را برای خانواده‌های شاهد و ایثارگر و عموم مردم منتشر کرده است که در حال حاضر نسخه اندروید این برنامه در پایگاه اطلاع‌رسانی ایثار قابل دسترس است و در آیند‌ه‌ای نزدیک نسخه‌ ios این برنامه همراه را منتشر خواهیم کرد.


امینی اظهار کرد: اداره فناوری اطلاعات در جهت ارائه خدمات غیرحضوری به ایثارگران و خانواده‌های شاهد، برنامه‌های منسجم و خوبی را در دستور کار دارد تا به جایی برسیم که جامعه هدف ما از راه دور بدون کوچک‌ترین وقفه‌ای تمام کارهای خود را به انجام برساند. در جهت اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت، اداره کل فناوری و اداره کل اسناد بنیاد شهید و امور ایثارگران، سامانه‌ای را برای جمع‌آوری اطلاعات شهدا طراحی و اجرا کرده است که بعد از جمع‌آوری این اطلاعات قابل ارائه است.


وی یادآور شد: نسخه جدید «همراه ایثار» با قابلیت جستجوی مزار شهدای گرانقدر برای علاقه‌مندان در پایگاه اطلاع رسانی ایثار قابل دسترسی است.


انتهای پیام/4072/4100/


انتهای پیام/

برچسب ها: فرهنگ هنر آنا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته