دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آذر 1397 - 14:14
رئیس دانشگاه آزاد بوشهر:

کیفی‌سازی برنامه‌های فرهنگی در دستور کار دانشگاه آزاد است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: کیفی‌‌سازی و تعالی برنامه‌های فرهنگی در دستور کار این دانشگاه آزاد قرار دارد.
کد خبر : 330993
عبدالهی.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر، اسماعیل عبداللهی صبح امروز در جلسه استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر گفت: خوشبختانه مجموعه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های  آزاد استان بوشهر با به‌کار‌گیری نیروهای ارزشی، مجموعه‌ای هماهنگ، دلسوز و آگاه به همه مسائل بوده که به‌خوبی در استان مشغول به فعالیت است.


وی با بیان اینکه با تغییرات انجام‌شده در مدیریت جدید دانشگاه، نگاه و جهت دانشگاه عمیقاََ به سوی کیفی‌سازی و تعالی برنامه‌های فرهنگی سوق داده شده است، عنوان کرد: همه ما موظفیم در این رویداد و نگاه جدید در حد‌ توان و متناسب با شرایط کشور تمام تلاش و کوشش خود را انجام دهیم.


رئیس دانشگاه آزاد بوشهر جنگ جدید علیه کشور را جنگ اقتصادی برشمرد و اظهار کرد: با شرایط به‌وجود آمده در پس تحریم‌های ناجوانمردانه علیه ملت ایران، فشارهای اقتصادی واردشده به کشور و مردم، می‌تواند تبعات و آثار مخرب اجتماعی، سیاسی و فرهنگی را به‌دنبال داشته باشد.


عبداللهی با بیان اینکه باید از ظرفیت علمی و تخصصی دانشگاه‌ها بهره برد، افزود: وظیفه نخبگان و دانشگاهیان و در نوک این پیکان، مجموعه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه این است که با عزم و اراده جدی، دامنه فعالیت‌های خود را متناسب با شرایط و مقتضیات جدید گسترش‌داده تا از بروز پیامدهای ناگوار احتمالی جلوگیری کنند.


وی با تشریح برخی از فعالیت‌های فرهنگی صورت گرفته در این دانشگاه بیان کرد: از ابتدای حضور در این سمت، تلاش و توفیق خدمت در حوزه فرهنگی را به‌عنوان یکی از اهداف و اولویت‌های کاری در دستور کار قرار داده که بحمدالله در کارهای فرهنگی و تعامل با دیگر نهادهای انقلابی، اتفاقات خوبی برای دانشگاه رقم خورده است.


دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه با تمام محدودیت‌های مالی نه تنها از تعداد برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه کاسته نشد؛ بلکه بر تعداد و کیفیت آن نیز افزوده شده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه جهش قابل ملاحظه‌ای در ماهیت برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر صورت گرفته که نتیجه آن اعتماد بیش از پیش بسیاری از ارگان‌ها به این دانشگاه در اجرای برنامه‌های خود بوده است.


عبداللهی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان یک دانشگاه مردمی و انقلابی، بدون توجه به بحران آفرینی‌ها به‌دنبال ایفای تمام و کمال نقش خود در جامعه است، گفت: با ایمان به ظرفیت‌های انسانی و زیرساختی دانشگاه، آمادگی کامل در اجرای برنامه‌های غنی اسلامی در کشور هستیم و در تلاشیم با قراردادن دانشگاه در مسیر خدمت به کشور، گره‌ای از مشکلات موجود را باز کنیم.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته