دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مالک سراج:

مینو قصه‌ای عاشقانه که جنگ آن را نابود می‌کند

بازیگر سریال «مینو» از پخش این سریال خبر داد و گفت: این سریال یک قصه عاشقانه دارد که جنگ آن را نابودش می‌کند.
کد خبر : 330953
IMG12280383.jpg

مالک سراج در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، اظهار کرد: در سریال «مینو» بازی کردم که به زودی از شبکه یک سیما پخش خواهد شد، سریالی که یک قصه عاشقانه دارد که جنگ آن را نابودش می‌کند.


 وی درباره نقش‌اش در این سریال گفت: نقش یک شهروند خرمشهری را بازی می‌کنم که درگیر دوست صمیمی‌اش است که به او کمک می‌کند به عشق‌اش برسد.


سراج درباره فعالیت‌هایش اظهارکرد: نمایشنامه‌ای‌ نوشتمکه هفتم و هشتم آذرماه در تالار مولوی نمایشنامه‌خوانی کردم اما متأسفانه هیچ حمایتی از من نشد.


وی عنوان کرد: هیچ حمایتی نشد، فقط محسن سلیمانی سرپرست انجمن تئاتر مقاومت کمک کرد که بتوانیم آنرا در حد نمایشنامه‌خوانی اجرا کنیم. سال‌هاست که من با انجمن تئاتر دفاع مقدس بابت این کار قرارداد دارم منتها هیچ‌وقت آنها پا پیش نگذاشتند و الان هم می‌گویند پول نداریم.


سراج گفت: کمتر از 40 روز پیش نمایش «سرزمین سکوت» را به روی صحنه بردیم که تاریخی بوده ولی مدرن اجرا کردیم. این تئاتر در رابطه با بخشی از تاریخ عاشورا بوده که در پردیس تئاتر تهران به صحنه بردم. متن بسیار خوب از علیرضا حنیفی بود که ما متأسفانه به‌ خاطر مشکلات مالی نتوانستیم خوب تبلیغ کنیم. امیدوارم فرصتی پیش بیاید سال بعد در شرایط بهتر بتوانیم مجدد آنرا اجرا کنیم.


انتهای پیام/4046/


انتهای پیام/

برچسب ها: فرهنگ هنر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته