دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1394 - 13:51

رضا شاهرودی: به برانکو یک شانس دیگر بدهند / فرهاد کاظمی می‌تواند پرسپولیس را به روز‌های اوجش برگرداند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است اگر برانکو نتواند در بازی با ذوب‌آهن هم نتیجه نگیرد باید مدیران باشگاه عذر وی را بخواهند و تا دیر نشده است مربی دیگری را جایگزین وی ‌کنند.
کد خبر : 33089

رضا شاهرودی در خصوص باخت 4 بر 2 پرسپولیس به سپاهان در هفته سوم لیگ برتر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، گفت:« متاسافانه برانکو در این بازی هم نتوانست انتظارات را برآورده کند و نتیجه تلخی به دست آورد. پرسپولیس بازی‌ای را که 2 بر یک جلو بود، 4 بر 2 باخت. مثل اینکه امسال هم باید منتظر نتایج ضعف پرسپولیس باشیم. عواملی که در گذشته مانع موفقیت تیم می شد باز هم وجود دارد. متاسفانه همه چیز در نتیجه‌گیری تیم دخیل است ؛ مدیریت ضعیف تیم و سرمربی که مشخص نبود این فصل سرمربی تیم باقی می ماند. بازیکنانی که اولویت اول برانکو نبودند اما جذب شدند و البته خود او چند بازیکن خوب مثل سید جلال حسینی و پیام صادقیان را به بهانه های مختلف نخواست.»


وی افزود: «واقعا جای تاسف دارد که امروز هواداران و علاقه مندان به پرسپولیس باید دست به دامان رقیب دیرینه شان شوند و امیدوار باشند استقلال ذوب‌آهن را شکست دهد تا تیم شان به ته جدول رده‌بندی لیگ برتر نچسبد.»


مربی تیم راه آهن با اشاره به عدم حضور بازیکنان با تجربه در ترکیب پرسپولیس تصریح کرد:«مهمترین مشکل پرسپولیس در قلب خط دفاعی‌اش است. جایی که سید جلال حسینی می‌توانست به خوبی آن را رهبری کند و سرمربی تیم نخواست او به تیم سابقش برگردد. محسن بنگر هم به خاطر یک اشتباه در بازی با پدیده در دو بازی اخیر نیمکت‌نشین است و در نتیجه پرسولیس خلاء یک مدافع مطمئن را در مرکز خط دفاعی خود حس می کند.»


وی خاطرنشان کرد:« متاسفانه برانکو در هر بازی ترکیب خط دفاعی‌اش را تغییر می‌دهد و بازیکنان جدید را محک می زند. طبیعتا بازیکنان نیاز به زمان دارند تا همدیگر را در زمین پیدا کنند اما سرمربی تیم کاری که باید در بازی‌های دوستانه انجام دهد را در بازی های رسمی انجام می دهد و نتیجه اش هم کسب یک امتیاز در سه بازی می شود.»


شاهرودی با اشاره به معضل کاپیتانی در پرسپولیس خاطرنشان کرد:« زمانی بازیکنانی بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را روی بازوی خود می بستند که معدن اعتماد به نفس و انگیزه بودند. مهرداد کفشگری حق دارد که آشفته و عصبی بازی کند. او در مخیله‌اش هم نمی گنجید به این زودی صاحب بازوبند کاپیتانی پرسپولیس شود. او مقصر نیست. مقصر کسانی هستند که باعث شدند پرسپولیس بازیکن باسابقه در ترکیبش کم داشته باشد.»


وی در پایان با اشاره به این موضوع که اگر برانکو در بازی بعدی هم نتیجه نگرفت، بهتر است به کشورش بازگردد، اظهار داشت:« به نظرم مدیرعامل پرسپولیس تنها بازی بعدی را به برانکو فرصت دهد. اگر باز هم امتیاز از دست داد بهتر است مربی دیگری سکان هدایت پرسپولیس را به دست بگیرد که این مربی می تواند فرهاد کاظمی باشد چرا که وی این توانایی را دارد پرسپولیس را به روز‌های اوجش برگرداند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته