دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1394 - 15:00

خوردبین: از برانکو بزرگ‌تر برای پرسپولیس نداریم/ هواداران فرصت بدهند

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد برانکو ایوانکوویج سرمربی سرخ‌پوشان در سه بازی گذشته دفاع کرد.
کد خبر : 33081

محمود خوردبین در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا بعد از بازی پرسپولیس مقابل سپاهان که با شکست سنگین سرخ‌پوشان همراه بود گفت:«داور بازی در حد و اندازه‌‌های این بازی نبود. نمی دانم چطور مسئولی که وظیفه چینش داور را بر عهده داشت به این نکته توجه نداشت و داوری را برای این بازی انتخاب کرد که توانایی انجام این کار را نداشت.:»


وی در ادامه این گفت‌و‌گو با بیان بیان اینکه هنوز برانکو به ترکیب اصلی‌اش دست پیدا نکرده است گفت:« نرسیدن برانکو به ترکیب دلخواه‌اش باعث شده است تا تیم به مشکل بخورد به خصوص در خط دفاعی که مجبور شده است چند بار دست به تغییرات بزند.»


سرپرست پرسپولیس در ادامه به انتقاداتی که به برانکو می‌شود، اشاره کرد و گفت:«وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد این انتقادات طبیعی است اما من واقعا نمی‌دانم چرا اینقدر زود از سرمربی تیم انتقاد می‌کنند. برانکو مربی خوبی است و نشان داده که کارش را به خوبی بلد است. اصلا حرف آقایان قبول، ما همین امروز عذر سرمربی تیم را بخواهیم چه کسی را باید جایگزین وی کنیم؟ بزرگ‌تر از برانکو هم مگر داریم که به پرسپولیس بیاوریم. از طرف دیگر اگر وی را اخراج کنیم باید تمام پولش را بدهیم.»


خوردبین افزود:« درست است که ما از 9 امتیاز ممکن تنها یک امتیاز به دست آورده‌ایم اما هنوز فرصت جبران داریم. من مطمئن هستیم که این اتفاق به زودی می‌افتد و پرسپولیس امتیازاتی که از دست داده‌است را جبران می‌‌دهد. در همین بازی با سپاهان اگر بازیکنان ما در زدن ضربات آخر بیشتر دقت می ‌کردند ما حتی این شانس را هم داشتیم که سپاهان را ببریم. اما بی‌دقتی بازیکنان در زدن ضربات آخر از یک سو و اشتباهات فردی کمال کامیابی‌نیا و مایل اومانا از سوی دیگر باعث شد تا ما شکست بدی در اصفهان بخوریم.»


وی در پایان با خطاب قرار دادن هواداران پرسپولیس گفت:«تیم امروز در شرایط حساسی قراردارد و نیاز به حمایت همه‌جانبه دارد. از مدیران باشگاه گرفته تا هوادار باید فقط از تیم حمایت کنند تا هر چه زودتر این شرایط سخت را پست سر بگذاریم . مطمئن هستم با یک پیروزی شرایط تیم عوض می‌شود. از هواداران می‌خواهم به ما فرصت بدهند تا بهتر شویم. پرسپولیس به لحاظ فوتبال مشکل ندارد خود هواداران هم این موضوع را قبول دارند. »



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب