دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

خودروهای چینی گران می‌شوند

عرضه کنندگان خودروهای چینی از افزایش قیمت محصولات خود تا یک‌ ماه آینده خبر می‌دهند.
کد خبر : 33077

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی آنا، مدتی است که خودروسازان چینی توانسته‌اند محصولات خود را با قیمتی میان خودروهای ژاپنی و کره‌ای و خودروهای ایرانی در کشور عرضه کنند. مردم هم از این خودروها استقبال خوبی داشته‌اند.


اما این روزها که بازار خودرو به‌شدت راکد است، خودروسازان چینی با شرایط و تسهیلات خوبی سعی در جذب مشتری دارند. این در حالی است که خودروسازان داخلی تمایلی به این کار ندارند و حتی از افزایش قیمت صحبت می‌کنند.


خودروهای چینی این روزها در نمایندگی‌ نسبت به گذشته تغییر قیمتی ندارد، اما قیمت همین خودروها در نمایشگاه‌های اتومبیل با کاهش محسوسی همراه بوده است.


اما اکنون که مردم چشم به راه کاهش قیمت خودرو در بازار هستند،‌ خودروسازان چینی هم پابه‌پای خودروسازان داخلی برای افزایش قیمت مقدمه‌چینی می‌کنند.


آن طور که مشاهدات میدانی نشان می‌دهد، نمایندگان فروش خودروهای چینی مردم را به خرید این خودروها تشویق می‌کنند. در مراجعات حضوری، نمایندگان عرضه خودروهای چینی به مشتریان می‌گویند که تا یک ماه آینده این طیف خودروها بین 10 تا 15 درصد افزایش قیمت خواهند داشت؛ بنابراین الان بهترین زمان خرید خودروی چینی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته