دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آذر 1397 - 03:20
دانستنی‌های انتظامی؛

جریمه انجام حرکات نمایشی با خودرو چقدر است

طبق اعلام پلیس راهور ناجا جریمه انجام حرکات نمایشی با خودرو در کلانشهرها 150 هزار تومان، در سایر شهرها 135 هزار تومان و در روستاها 75 هزار تومان است.
کد خبر : 330751
34.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، انجام حرکات نمایشی با وسایل نقلیه از جمله اقداماتی است که در حال حاضر در جامعه و به‌ویژه در کلانشهرها صورت می‌گیرد و اکثر جوانان با هدف خودنمایی اقدام به انجام این عمل می‌کنند. از طرفی بسیاری از تلفات رانندگی که منجر به فوت افراد می‌شود به‌دلیل انجام حرکات نمایشی و از دست دادن کنترل خودرو و یا موتورسیکلت توسط رانندگان است، لذا نظارت بر رانندگان امری ضروری است که باید توسط پلیس راهور انجام شود.


بر اساس این گزارش، انجام حرکات نمایشی در دیگر کشورها نیز جریمه دارد و با متخلفان به‌شدت برخورد می‌شود؛ طبق اعلام پلیس راهور ناجا جریمه انجام حرکات نمایشی توسط رانندگان در کلانشهرها 150 هزار تومان، در سایر شهرها 135 هزار تومان و در روستاها 75 هزار تومان است.


بر همین اساس، فرهنگ‌سازی، افزایش جریمه و آگاه کردن مردم از خطرات ناشی از انجام حرکات نمایشی توسط رانندگان سه عامل مهم و مفید در کاهش وقوع از این قبیل اقدامات در جامعه است.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته