دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
محسن ربیع‌خواه:

بازی کردن در پرسپولیس سخت است

هافبک تیم پرسپولیس گفت: انتظارها از ما زیاد است و این موضوع بازی کردن در پرسپولیس را سخت می‌‌کند.
کد خبر : 330717

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، محسن ربیع‌خواه هافبک دفاعی مورد علاقه برانکو ایوانکوویچ است که به‌رغم پارگی رباط صلیبی از پرسپولیس جدا نشد و حالا با آمادگی مناسبی در خدمت سرخ‌پوشان خواهد بود. او تلاش می‌کند تا بار دیگر در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان برود و برای همین تلاش خواهد کرد تا اعتماد برانکو را جلب کند.


مصدومیت طولانی‌مدتی را پشت‌سر گذاشتید. در حال حاضر به آمادگی کامل رسیده‌اید؟


الان سه‌ بازی است که 90 دقیقه در زمین بودم و خدا را شکر مشکلی هم پیش نیامد ولی تا به آن شرایط آرمانی برگردم یک مقدار زمان لازم است اما فعلاً همه چیز خوب است.


بازی‌های اخیر به‌علت مصدومیت چند بازیکن و محرومیت، فشار روی بازیکنان زیاد است و استراحت هم کم دارند، در این مورد چه نظری دارید؟


برنامه‌ریزی سازمان لیگ طوری بوده که فکر می‌کنم ما متحمل ضرر می‌شویم. باوجوداینکه مصدوم داریم، بازیکنان‌مان خسته‌اند، بالاخره در لیگ آسیا بازی کرده‌اند و خستگی در تن و بدن‌شان هنوز است ولی بچه‌ها غیرت به‌خرج می‌دهند، خدا هم دارد کمک‌مان می‌کند و ان‌شاءالله بعد از این هم بتوانیم با کار زیادی که انجام می‌دهیم نتیجه بگیریم.


مصدومیت‌های امسال نسبت به فصل‌های پیش بیشتر است، این به‌خاطر فشار بدنساز تیم است؟


علت که زیاد می‌تواند داشته باشد ولی فعلاً شرایط این‌گونه است.


نیم‌فصل دوم بازیکنان جدیدی به شما اضافه شده و تیم‌تان تقویت خواهد شد، به‌نظر شما آن بازیکنان آمادگی دارند این مشکل کمبود بازیکن را برطرف کنند؟


آن موضوع باید زمانش برسد، بعد ببینیم چه پیش می‌آید.


قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا هم انجام شد، گروه پرسپولیس چطور بود؟


بالاخره در آسیا نمی‌شود گفت گروه سخت و آسان، همه تیم‌هایی که در آسیا بازی می‌کنند تیم‌های خوبی هستند. ما هم در این چند سال ثابت کرده‌ایم که یکی از برترین تیم‌های آسیا هستیم و ان‌شاءالله بتوانیم امسال هم خوش بدرخشیم.


با اینکه پرسپولیس در آسیا فینالیست شد، توقع‌ها رفته بالا و همه انتظار دارند به راحتی این فصل  فینالیست شوید. این کار شما را سخت نمی‌کند؟


چرا، بالاخره انتظارها یک‌مقدار زیاد است و کار سختی در پیش داریم. البته کلاً بازی کردن در پرسپولیس سخت است. همه از پرسپولیس انتظار دارند و هواداران زیادی هم دارد و به‌خاطرِ همین هم است که ما سخت کار می‌کنیم و همه هدف‌مان این است که دل هواداران را شاد کنیم.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته