دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 آذر 1397 - 13:04
در سراسر جهان انجام شد؛

تظاهرات دانشجویان سوری برای رفع محاصره دمشق + تصاویر

دانشجویان و دانش‌آموزان سوری در نقاط مختلف جهان تظاهرات مسالمت‌آمیزی را باهدف نشان دادن اعتراض خود به محاصره ظالمانه سوریه انجام دادند.
کد خبر : 330689
11-8.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از سانا، اتحادیه ملی دانش‌آموزان و دانشجویان سوریه تظاهرات اعتراض‌آمیزی را مقابل دفاتر اتحادیه اروپا در چندین پایتخت جهان ترتیب دادند تا محاصره اقتصادی یک‌جانبه اعمال‌شده از سوی برخی از کشورهای غربی را علیه سوریه محکوم کنند.


در این تظاهرات دانشجویان شعار «به محاصره ظالمانه علیه سوریه پایان دهید» سر دادند و خواستار لغو محدودیت‌ها علیه کشورشان و نیز حمایت نکردن از گروه‌های خشونت‌طلب و تروریست شدند.


این تظاهرات در مقابل ساختمان مجلس اتحادیه اروپا در وین برگزار شد و دانشجویان از همه نهادهای بین‌المللی خواستند تا به محدودیت‌های ظالمانه علیه سوریه پایان دهند و در راستای کاهش جنایت‌ها و تلاش‌های غیرانسانی گروه‌های تروریستی گام بردارند.


دانشجویان سوری در مصر خواستار رفع سیاست‌ «محاصره اقتصادی باهدف شکستن مقاومت ملت سوریه» شدند و دیکته‌های غیر اخلاقی و ظالمانه طرف‌های خارجی را در زمینه تداوم محاصره اقتصادی محکوم کردند.


«ولیم المعلم»، رئیس اتحادیه ملی دانشجویان سوریه شاخه مصر در این تظاهرات اعتراض‌آمیز که در مقابل کنسولگری سوریه در قاهره انجام شد، گفت: «امروز ما خواستار رفع محاصره ظالمانه اعمال‌شده از سوی کشورهای اتحادیه اروپا علیه ملت مقاوم سوریه هستیم. دخالت این کشورها در امور اقتصادی و داخلی سوریه و استفاده از ابزار محاصره اقتصادی علیه این کشور یکی‌از حربه‌های جنگی است و خطرناک‌تر از جنایت گروه‌های تروریستی به‌شمار می‌رود».


این تظاهرات در نقاط مختلف جهان ازجمله هند، روسیه، کوبا، برخی کشورهای آمریکای لاتین، فلسطین، الجزایر، لبنان،  اسپانیا، آلمان، جمهوری چک، رومانی، بلاروس و دیگر نقاط جهان برگزار شد.


انتهای پیام/4106/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته