دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 آذر 1397 - 13:21
استاندار کردستان:

خانه‌های امید بازنشستگی در کردستان تأسیس می‌شود

استاندار کردستان گفت: به‌منظور رفاه حال بازنشستگان کردستانی خانه‌های امید بازنشستگی در شهرستان‌های تابعه استان تأسیس می‌شود.
کد خبر : 330661
خانه های امید.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ بهمن مرادنیا در دیدار با رؤسای کانون‌های بازنشستگی دستگاه‌های اجرایی استان کردستان در محل سالن شهدای گمنام استانداری با بیان این مطلب اظهار کرد: این خانه‌ها برای کمک به افراد بازنشسته برای سپری کردن اوقات فراغت آنها همراه با ارائه خدمات رفاهی، ورزشی، فرهنگی و دیگر نیازهای آنها تأسیس می‌شود.


وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید شرایط را برای ارائه خدمات مناسب بازنشستگان خود فراهم کرده و از جایگاه و منزلت آنها به نحو شایسته تجلیل کنند.


استاندار کردستان بر لزوم ارائه مطلوب خدمات و کمک هزينه درمانی از طریق بیمه‌های تکمیلی به بازنشستگان و خانواده‌ آنها تأکید کرد.


وی بازنشستگان را منابع انسانی ارزشمند همراه با تجارب ارزنده برشمرد و خواستار استفاده از تجربیات آنها به‌عنوان مشاور در دستگاه‌های اجرایی استان شد.


مرادنیا تشکیل صندوق‌های امداد و حمایت مالی بازنشستگی در کانون‌های بازنشستگی دستگاه‌‌های اجرایی را اقدامی در راستای رفع برخی مشکلات و نارسایی‌های جامعه بازنشستگی استان دانست و از حمایت مالی استانداری به این صندوق‌ها خبر داد.


انتهای پیام/4062/خ


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته