مسئله بازاريابى و فعاليتهاى اقتصادى چالش اصلى فوتبال ماست
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کارگاه بازاریابی فوتبال امروز با سخنان دبیرکل فدراسیون فوتبال در محل هتل آکادمی فوتبال گشایش یافت.
محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون در ابتدای مراسم ضمن قدردانی از کلیه عوامل برگزاری این کارگاه خصوصا مسئولین کمیتههای بازاریابی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، گفت: نیازی نیست که در خصوص اهمیت موضوع بازاریابی در فوتبال صحبت کنیم چرا که حضور نمایندگان باشگاهها در این کارگاه اهمیت موضوع را به خوبی نشان میدهد. هدایت ممبینی و صادق درودگر در جلسات متعدد تلاش زیادی برای گسترش همکاری ما با AFC در این زمینه داشتند و خوشبختانه با تلاش تمامی این دوستان همچنین آقای انصاری شاهد برگزاری این ورک شاپ هستیم.
وی افزود: در رویکرد جدید AFC که طى یک سال گذشته گسترش یافته شاهد توجه کنفدراسیون به ارتقاى دانش فدراسیونها در بخشها و حوزههاى گوناگون هستیم که در همین راستا دورههاى متعددى با حضور نمایندگان و مدرسین کنفدراسیون برگزار شده است. مسئله بازاریابی و فعالیتهای اقتصادی چالش اصلی فوتبال ماست و در این بین حق پخش تلویزیونی از اهمیت بالایی برخوردار است که باوجود چندین سال فعالیت و تلاش فدراسیون هنوز نتوانستهایم به این هدف دست یابیم. امیدواریم این کارگاه نیز در حوزه پیشرفت اقتصاد فوتبال کشور اثرگذار باشد.
در ادامه صادق درودگر مدیر بازاریابی سازمان لیگ نیز ضمن خیرمقدم به حضار اظهار کرد: مسئله بازاریابی قلب تپنده فوتبال است که حیات باشگاهها به آن بستگى دارد.اگر حق واقعی فوتبال داده شود دیگر هیج باشگاهى بدهکار نخواهد بود. امیدواریم این کارگاه نیز در زمینه ارتقاى دانش باشگاهها در این حوزه اثرگذار باشد.
پس از صحبتهای درودگر کارگاه بازاریابی فوتبال به شکل رسمى با حضور النور ممد اف مشاور AFC در زمینه مدیریت زیرساخت و بازاریابی از جمهوری آذربایجان آغاز شد. گفتنی است این کارگاه با حضور مدیران بازاریابی و نمایندگان باشگاهها همچنین هیأتهای فوتبال طی دو روز برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/4051/4048/
انتهای پیام/