دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 آذر 1397 - 04:00
به میزبانی پیام‌‌نور؛

مسابقات پرس‌سینه‌ و پاورلیفتینگ دانشگاه‌ها برگزار می‌شود

مدیر کل تربیت‌بدنی دانشگاه پیام‌نور از میزبانی این دانشگاه جهت برگزاری دومین دوره مسابقات پرس سینه و پاورلیفتینگ دانشگاه‌های سراسر کشور خبرداد.
کد خبر : 330546
636660347544861047_md.jpg

عبدالمهدی نصیرزاده در گفتگو با خبرنگار حوزه ورزشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا اظهار کرد: دانشگاه پیام‌نور مرکزی میزبان دومین دوره مسابقات پرس سینه و پاورلیفتینگ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش‌ عالی سراسر کشور است. این دوره مسابقات از ۲۰ آذرماه به مدت پنج روز برگزار می‌شود.


وی افزود: این مسابقات براساس قوانین و مقررات Ipf در هشت دسته وزنی ۵۹،  ۶۶، ۷۳،  ۸۳،  ۹۳، ۱۰۵، ۱۲۰ و مثبت ۱۲۰ کیلوگرم  با یک کیلو ارفاق وزن برگزار خواهد شد.


رئیس انجمن پاورلیفتینگ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: ۳۰ دانشگاه جهت حضور در این دوره  مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند. دانشگاه‌ها می تواند با یک تیم کامل پرس سینه و یک تیم کامل پاور لیفتینگ در این مسابقات شرکت کنند.


نصیرزاده ادامه داد: یک ورزشکار می‌تواند در مسابقات پرس هم در مسابقات پاورلیفتینگ شرکت کند و از این بابت ممنوعیتی وجود ندارد. همچنین دو ورزشکار از یک تیم می‌توانند در یک وزن در این مسابقات شرکت کنند و از این بابت ممنوعیتی وجود ندارد.


مسئول برگزاری  این دوره از مسابقات افزود: بخشنامه و آئین‌نامه فنی مسابقات به دانشگاه‌هایی که اعلام آمادگی کرده بودند ارسال شده است و پذیرش تیم‌های شرکت‌کننده از ساعت ۱۴ روز ۲۰ آذرماه انجام می‌شود.


وی تصریح کرد: وزن‌کشی متقاضیان پرس سینه عصر روز ۲۰ آذرماه در هشت وزن و مسابقات پرس سینه از روز ۲۱ آذرماه آغاز می‌شود. وزن‌کشی پاورلیفتینگ عصر روز ۲۱ آذرماه برگزار می‌شود.


نصیرزاده ادامه داد: به نفرات اول تا سوم در هر یک از رشته‌های پرس سینه و پاوزلیفتینگ حکم و مدال قهرمانی و به کلیه شرکت‌کنندگان گواهی حضور اهدا می‌شود. 


لازم به ذکر است اولین دوره مسابقات پرس سینه و پاورلیفتینگ سال گذشته به میزبانی دانشگاه قم برگزار شد که امسال دومین دوره مسابقات قهرمانی پرس سینه و پاورلیفتینگ دانشجویان است که به میزبانی پیام‌نور مرکزی برگزار می‌شود.


انتهای پیام/۴۰۸۴/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته