دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1394 - 12:13

دریادار سیاری: فرهنگ اسلامی پشتوانه توان رزمی و دفاعی نیروهای مسلح است

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: ایمان و فرهنگ غنی اسلامی، پشتوانه توان رزمی و اقتدار دفاعی نیروهای مسلح است.
کد خبر : 33050

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در حاشیه ششمین جشنواره «حدیث ارتش» در جمع خبرنگاران، درخصوص اهمیت برگزاری این جشنواره گفت: استقلال فرهنگی گام اولی است که مورد تاکید فرماندهی معظم کل قوا قرار گرفته است؛ چراکه فرهنگ اسلامی که نشان‌دهنده هویت و اصالت ماست، جهت‌گیری جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یک کشور با فرهنگ و با اصالت نشان می‌دهد.


وی در ادامه با تأکید بر اهمیت انجام فعالیت‌های فرهنگی از جمله جشنواره‌های حدیث در ارتش گفت: تعمیق و ترویج فرهنگ ناب اسلامی در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران، مقوله ای است که ما با شدت و اهتمام زیادی آن را پیگیری می‌کنیم و تلاش‌مان این است که فرهنگ اسلامی در بدنه ارتش حاکم باشد؛ چراکه ایمان و فرهنگ غنی اسلامی، پشتوانه توان رزمی و اقتدار دفاعی نیروهای مسلح کشورمان است.


بر اساس این گزارش، مراسم پایانی ششمین جشنواره سراسری حدیث ارتش، روز گذشته با معرفی نفرات برگزیده و با حضور جمعی از فرماندهان و مقامات عالی‌رتبه ارتش جمهوری اسلامی ایران و دیگر نیروهای مسلح در محل مرکز همایش‌های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته