دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نریمانی مطرح کرد؛

برگزاری کارگاه «روش‌شناسیِ پیوست‌نگاری فرهنگی» در بنیاد شهید

مدیرکل اسناد بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: به منظور توسعه مهارت پژوهشگران و فعالان عرصه فرهنگ، کارگاه‌های «روش‌شناسیِ پیوست‌نگاری فرهنگی» برگزار می شود.
کد خبر : 330488
n00269108-b.jpg

رحیم نریمانی در گفتگو با خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران به جهت اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت و اجر نهادن به جامعه هدف خود از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است و آنچه بیشتر از قبل مورد توجه بزرگان و دلسوزان نظام و به صورت خاص مورد توجه و تأکید مقام معظم رهبری قرار گرفته، مسئله فرهنگ و کارهای فرهنگی است.


مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: به جهت بالابردن سطح مهارت اندیشمندان و پژوهشگران فرهنگی، اداره کل اسناد بنیاد شهید و امور ایثارگران نسبت به برگزاری گارگاه‌های «روش‌شناسیِ پیوست نگاری فرهنگی» اقدام کرده‌ است که در این کارگاه‌ها بالابردن سطح علمی پژوهش‌گران در پیوست‌نگاری فرهنگی از اهداف مهم است.


نریمانی بیان کرد: یک هدف فرهنگی از پیش تعیین شده، مورد نظر قرار می‌گیرد و برای دستیابی به آن، اقدام به طراحی خدمت، محتوا و کالای فرهنگی می‌شود. در این صورت است که هدف از پیوست‌نگاری فرهنگی، توسعه فرهنگ است و برای دستیابی به آن، ابزاری تاثیرگذار در اجتماع، طراحی می‌گردد.


وی ادامه داد: کارگاه‌های «روش‌شناسیِ پیوست نگاری فرهنگی» به‌مدت دو روز، 11 آذر و 12 آذر به میزبانی اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور استاد سید رضا نقیب السادات از اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات کشور و عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی و عضو کمیته تخصصی شورای عالی پیوست نگاری فرهنگی، برگزار می‌شود.


انتهای پیام/4100


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته