دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1394 - 11:52
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خبر داد

ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای هراز و چالوس/ اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ظهر امروز

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه‌سنگین در بخش‌هایی از محورهای هراز و چالوس خبر داد و گفت: از ساعت 14:30 امروز، تردد انواع وسیله نقلیه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است.
کد خبر : 33043

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، با اشاره به آخرین وضع ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: گزارش‌های دریافتی و تصاویر دوربین‌های نظارتی مستقر در محورهای مواصلاتی کشور نشان می‌دهد در حال حاضر ترافیک عبوری در محور کرج - چالوس از میدان امیرکبیر تا کیلومتر پنج این محور نیمه‌سنگین است.


وی افزود: همچنین در محور هراز نیز در محدوده تونل یک این محور، شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.


سرهنگ رحمانی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده در برخی محورهای مواصلاتی تصریح کرد: از ساعت 14:30 امروز، تردد انواع وسیله نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و برابر با اعلام پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 امروز تا ساعت 2 بامداد فردا (شنبه) از 15کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.


سرهنگ رحمانی اضافه کرد: همچنین با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، تردد تمام کامیون‌ها و تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی، از ساعت 6 صبح امروز (جمعه) تا ساعت 24، در محورهای هراز، فیروزکوه و محور اردبیل به آستارا و بالعکس ممنوع است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته