دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 آذر 1397 - 15:20
نماینده اردبیل عنوان‌کرد:

موفقیت در اداره کشور با اعتماد به جوانان

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هر موقع به جوانان اعتماد کردیم توفیق ما زیاد شد.
کد خبر : 330418
M  (1).JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اردبیل، صديف بدری صبح امروز در جلسه پرسش و پاسخ با حضور نمايندگان  مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرارسيدن 16 آذر  روز دانشجو در محل دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اعتماد به جوانان در اداره کشور همیشه با موفقیت همراه بوده است، همان‌طور که در دفاع مقدس هم اقتصاد، هم دفاع از مملکت را جوانان اداره می‌کردند به همین منظور مجلس برای حضور جوانان در عرصه مدیریتی کشور تصمیم تاریخ‌ساز گرفت و قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در دولت را تصویب کرد.


وی افزود: اوایل انقلاب در دفاع مقدس به جوانان میدان داده شد؛ ولی بعد از آن جوانان از یاد رفتند، خوشبختانه با کارهای انجام شده مجال دوباره برای میدان‌داری جوانان فراهم شده و باید از توانمندی آنها در عرصه فکری، علمی، اجتماعی و مدیریتی استفاده شود.


رضا کریمی ديگر نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی رسالت خطیر نمایندگان خدمت مدرس وارانه در راستای مطالبات مردم و صیانت از کیان مملکت عنوان کرد.


وی به بحث جوانان اشاره کرد و گفت: هر کجا به جوانان اعتماد کردیم موفقیت حاصل شد و حتی در انتصابات مقام معظم رهبری هم جوانگرایی دیده می‌شود.


کریمی ادامه داد: بحث اعتمادسازی، شفاف سازی و عبور از وضعیت فعلی از مسائل مهمی است که باید به آنها توجه کنیم.


وی از تلاش نمايندگان استان برای جذب بودجه در زمينه راه و كشاورزی سخن گفت و افزود: راه‌آهن يكي از دغدغه‌هاي چندين ساله استان بود كه نمايندگان استان تمام تلاش خود را در اين زمينه به‌ كار گرفتند تا در رديف يكی از طرح‌های اولويت دار دولت قرار گرفته و بودجه ويژه به آن تخصيص يافته است.


کریمی اضافه كرد: ايجاد كارخانه‌های تبديلی كشاورزری در استان از جمله كارهای مهمی است كه در زمينه رفع مشكلات كشاورزان و ايجاد اشتغال بسيار مفيد و مؤثر خواهد بود.


محمد فيضی نماینده دیگر اردبیل در مجلس شورای اسلامی دانشجويان را به مطالبه‌گری همراه با اسناد و مدارك فرا خواند و گفت: دانشگاه محل مطالبه‌گری است و اين حق دانشجويان است كه از مؤكلان خود در خصوص عملكردشان سوال كنند؛ ولی انتظار اين است كه سؤالات همراه با آگاهی و مستند باشد.


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به توجه ويژه نمايندگان استان به افراد كم برخوردار و حاشيه‌نشين اشاره كرد و گفت: در برنامه توسعه ششم تمام تلاش ما بر اين بود كه به اقشار كم برخوردار و حاشيه‌نشين توجه ويژه شود كه در دوره‌های مختلف كم‌نظير بوده است.


وی سياست خارجی ايران را موفق خواند و گفت: تلاش دولت در بحث برجام قابل تقدير است و عهدشكنی‌های آمريكا در نقض برجام نشان از پيروزی ديپلمات‌های ما در عرصه دارد و بی‌شك سياست گذاری‌های حاكميت نظام، ايران را دوباره در برابر آمريكا پيروز خواهد كرد.


فيضی يكی از مهم‌ترين كارهای مجلس حاضر را توجه به معيشت فرهنگيان و پيگيری و تصويب بودجه برای اين امر مهم عنوان كرد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته