دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آنا گزارش می‌دهد؛

نه «گرو» تیام شد و نه «نویمایر» جباروف

باشگاه استقلال در حالی در آخرین دقایق نقل و انتقالات توانست گرو و نویمایر را جذب کند که این بازیکنان هرگز نتوانستند در حد تیام و جباروف هواداران آبی شوند.
کد خبر : 330384
78659_899.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم استقلال تهران که هفته‌ها بود طعم برد پرگل را نچشیده بود در نهایت صنعت نفت آبادان را قربانی کرد و توانست تیم آبادانی را با نتیجه پرگل 3 بر صفر از پیش‌رو بردارد.


بر این‌ اساس، شاگردان شفر که ظاهراً با توپ پر وارد میدان شده بودند، موفق شدند با گل‌های همام، باقری و صیادمنش حریف خود را از پیش‌رو بردارند تا با روحیه بالا به دیدارهای آینده فکر کنند.


سرمربی آلمانی آبی‌ها که از این پیروزی پرگل به وجد آمده بود بعد از بازی عنوان کرد که استقلال از این هم بهتر می‌شود و نوید روزهای خوب را به هواداران داد.


استقلال که بعد از جدایی ستارگان فصل گذشته خود نفرات جوانی را به جمع خود اضافه کرده بود، گرو را به جای تیام و نویمایر را به جای جباروف حذب کرد تا بلکه خلأ  این بازیکنان توانمند پر شود اما این نفرات خارجی آبی‌ها روزهای پرانتقادی داشتند و حتی صدای هواداران را درآوردند.


اما در این بین طارق همام بازیکن عراقی استقلال توانسته تا حدودی رضایت شفر و هواداران را جلب کند و با بازی‌های خوب از بار سهمگین انتقاد به تنهایی بگریزد و نویمایر و تیام را جا بگذارد.


شفر با هزار امید و آرزو، گرو را جذب کرده بود تا پا جای پای تیام گلزن بگذارد اما وی در همان سه بازی اول نشان داد که اصلاً در حد و اندازه‌های تیم بزرگ استقلال نیست، هرچند قدرت دوندگی و جنگندگی بالایی داشته باشد.


نویمایر نیز هرگز نتوانست جباروف رویایی هواداران شود و گره از بازی این تیم در دیدارهای حساس باز کرده و پاس‌های مواج و دقیقی برای مهاجمان ارسال کند.


از جمع بازیکنان خارجی استقلال همام نشان داده با حمایت هواداران و کادرفنی می‌تواند به همان بازیکنی تبدیل شود که آبی‌ها می‌خواهند. همان طور که رسن در پرسپولیس توانسته عراقی محبوب دل هواداران قرمز باشد.


شفر که از زمان حضور در استقلال تا این اندازه دچار فشار روحی و جسمی نشده بود، با بردی که مقابل نماینده آبادان کسب کرد، تیمش را به ساحل آرامش رساند و حال باید منتظر روزهای آینده باشد، روزهایی که ممکن است رویایی باشد.


انتهای پیام/4051/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته