دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 آذر 1397 - 16:21
باغشنی‌ خبر داد:

سیاست‌های تشویقی برای حضور دانشجویان در برنامه‌های فرهنگی

مسئول نهاد نمایندگی مقام‌ معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گلستان گفت: سیاست‌های تشویقی برای حضور دانشجویان در برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده است.
کد خبر : 330320
IMG_3706.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مینودشت، حجت‌الاسلام ابراهیم‌ باغشنی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت با تأکید بر لزوم اجرای برنامه های مورد تصویب در شورای فرهنگی‌ گفت: برای حضور حدکثری دانشجویان در مسابقات قرآن و عترت، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه استان گلستان به پنج نفر از دانشجویانی که به پنجاه درصد رشته‌های مسابقات قرآن و عترت پاسخ دهند به قید قرعه به هر نفر مبلغ 100هزار تومان جایز می‌دهد. 


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت نیز با گرامی‌داشت دهم آذر یاد و خاطره سالروز شهادت شهید مدرس گفت: جمله «سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ماست»جمله معروف شهید مدرس بود که مورد تأیید حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری که می‌گفتند سیاست ما باید دیندارانه و پرهیزکارانه باشد، بوده و هست.


آذر اسکندری به نقل از شهید مدرس گفت: خداوند دو چیز را به من نداد یکی ترس و دیگری طمع هرکس با مصالح ملی و امور مذهبی همراه باشد من هم با او همراهم وگرنه با او مخالفم.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته