دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 آذر 1397 - 12:30
رئیس دانشگاه آزاد فسا:

دانشگاه آزاد به‌دنبال ارتقای کیفی در همه ابعاد و زمینه‌هاست

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا گفت: دانشگاه آزاد اسلامی منشأ خدمات قابل توجهی شده و امروز به‌دنبال ارتقای کیفی در همه ابعاد و زمینه‌هاست.
کد خبر : 330242
DSC09599.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از فسا، مهرداد کریمی صبح امروز در جلسه توجیهی دانشجویان جدید این دانشگاه  به منظور آشنایی بیشتر دانشجویان با ساختار واحد دانشگاهی فسا به بیان فعالیت‌های حوزه‌های مختلف برای ارتقای سطح آگاهی دانشجویان  پرداخت و دانشجویان با آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و قوانین آموزشی، دانشجویی و... آشنا شدند.


وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی منشأ خدمات قابل توجهی شده و امروزه به دنبال ارتقای کیفی در همه ابعاد و زمینه‌هاست.


کریمی اظهار کرد: رسالت اصلی ما در دانشگاه کسب علم، دانش و فناوری است و مهم‌ترین وظیفه دانشجویان قدم نهادن در این مسیر بوده و مهم این است که کسب علم و دانش منجر به تغییر رفتار ما شود و بعد از دوره تحصیلی در مقاطع مختلف، تفکر و جهان‌بینی، رفتار، منش و اخلاق ما تغییر مثبت داشته باشد.


رئیس واحد فسا، دانشجویان را دعوت به شناخت قوانین، حق و حقوق و الزام به رعایت آن کرد و شناخت قوانین و مقررات و حرکت در راستای آنها را از وظایف اجتماعی دانشجویان برشمرد.


به گزارش آنا، در پایان مراسم از بین دانشجویان شرکت‌کننده به‌ مناسبت رعایت عفاف و آراستگی به قید قرعه  6 نفر معرفی و به آنان جوایزی اهدا شد.


انتهای پیام/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته