دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرکل هواشناسی:

آسمان کشور ابری می‌شود

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور وضعیت آب‌وهوایی کشور را طی سه روز آینده پیش‌بینی کرد.
کد خبر : 330234

احد وظیفه در گفتگو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در مورد وضعیت هواشناسی کشور در روزهای آینده اظهار کرد: براساس تحلیل‌های نقشه‌های هواشناسی شاهد کاهش نسبی دما حدود 10 درجه خواهیم بود به‌طوری که در استان‌های مازندران و گیلان این وضعیت روی خواهد داد و با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر، بارش باران و وزش باد داریم.


وی از ورود سامانه بارشی به کشور در شمال غرب و مناطقی از غرب کشور خبر داد و گفت: با ورود این سامانه بارشی به کشور شاهد ابرناکی، وزش باد و بارش باران خواهیم بود که فعالیت این سامانه از فردا شنبه در شمال غرب و غرب کشور آغاز خواهد شد.


مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: در این مدت ارتفاعات و مناطق مرتفع و سردسیر شمال غرب کشور شاهد بارش برف خواهند بود. همچنین روز یکشنبه نیز بارش‌ها در غرب کشور کاهش یافته و وضعیت بارش در شمال غرب و سواحل خزر با شدت کمی ادامه خواهد داشت.


وظیفه در مورد وضعیت هواشناسی تهران در روزهای آینده نیز گفت: پیش‌بینی می‌کنیم عصر امروز در تهران شاهد افزایش ابر و وزش باد باشیم، بیشینه و کمینه دمای هوای تهران امروز ۱۶ و هفت درجه سانتی‌گراد است.


این مقام مسئول در سازمان هواشناسی کشور یادآور شد: فردا شنبه آسمان تهران نیمه ابری همراه با غبار صبحگاهی خواهد بود و احتمال وزش باد و بارندگی نیز پیش‌بینی می‌شود، همچنین روز یکشنبه نیز هوای تهران نیمه ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد خواهد بود.


انتهای پیام/۴۰۴۴/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته