دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
گزارش تمرین پرسپولیس؛

شعار هواداران پرسپولیس علیه کی‌روش

هواداران تیم پرسپولیس در تمرین امروز تیم‌شان علیه سرمربی تیم ملی فوتبال شعار دادند.
کد خبر : 330216
031433f4-2a9c-469d-a7b0-e6057b834a93.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، بازیکنان تیم پرسپولیس امروز از ساعت 11 تا 12:30 به‌مدت 90 دقیقه در مجموعه شهید کاظمی با حضور همه بازیکنان حتی بازیکنان مصدوم و فقط در غیاب کریم باقری که با هماهنگی یک روز بیشتر در تبریز، شهر خودش مانده بود برگزار شد.


حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه نیز به‌اتفاق حسین خبیری یکی از معاونانش در تمرین حضور داشتند و نظاره‌گر تمرین بودند. در اواخر تمرین نیز مدیرعامل باشگاه با بازیکنان مصدوم که زیر نظر کادر پزشکی مشغول تمرینات اختصاصی بودند، دیدار و گفتگو داشت.


از ساعت 11 به‌مدت 30 دقیقه تمرین در سالن بدنسازی آغاز شد و بعد از آن نیز بازیکنان به داخل چمن آمدند و تمرینات کار با توپ خود را آغاز کردند.


بازیکنانی که روز گذشته بازی کرده بودند به مدت 30 دقیقه به ریکاوری پرداختند و بازیکنان ذخیره ابتدا با پاسکاری و عبور از مدافع تمرین خود را آغاز کردند، سپس به شوت زدن و مرور کارهای تاکتیکی پرداختند و در آخر نیز به فوتبال تحت فشار دو تیم سفید و قرمز که هر تیم شامل 6 نفر بود پرداختند.


تمرین با حضور بیش از 200 نفر هوادار برگزار شد و در این تمرین بازیکنان، کادر فنی و حتی مدیرعامل نیز تشویق شدند و هواداران با شعارهای حمایتی از بازیکنان و کادرفنی آنها را مورد تشویق قرار دادند و برای لحظاتی نیز با شعار «کی‌روش یادت باشه، برانکو سرورته» به انتقاد از سرمربی تیم ملی و حمایت از سرمربی پرسپولیس پرداختند.


تعدادی از بچه‌های با بیماری سندرمی نیز شاهد تمرین بودند.


سیامک نعمتی و شایان مصلح که مصدومیت‌های جزئی دارند، به‌طور اختصاصی با کادر پزشکی کار کردند.


به‌خاطرِ جمعه‌بازاری که در کنار محل تمرین پرسپولیس برگزار بود، شلوغی و ازدحام خاصی در اطراف مجموعه کاظمی بود و به‌همین‌خاطر بازیکنان به‌سختی توانستند مجموعه را ترک کنند و هواداران زیادی در پایان تمرین از آنها عکس و امضا می‌گرفتند.


در آخر نیز بازیکنان با صرف ناهار محل تمرین را ترک کرد. تمرین فردا ساعت 11 در مجموعه کاظمی ادامه خواهد داشت.


به‌علت برگزاری تمرین در روز تعطیل استقبال اصحاب رسانه از تمرین خیلی کم بود.


امروز تمرین شادابی در هوای آفتابی برگزار شد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته