دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مرداد 1394 - 16:23

مسابقات بین‌المللی کاراته سبک شوتوکان ISKF در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد

نخستین دوره مسابقات بین المللی کاراته سبک شوتوکان iskf یادواره شهید بین‌الملل محمد منتظری در استان اصفهان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد برگزار می‌شود.
کد خبر : 33015

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مسئول کاراته سبک شوتوکان iskf ایران گفت: مسابقات بین‌المللی کاراته سبک شوتوکان iskf، در بخش‌های کاتای (انفرادی، تیمی) و کومیته (انفرادی و تیمی) از 25 الی 30 مرداد ماه جاری در واحد نجف‌آباد برگزار می‌شود.


علیرضا حیدری با توجه به اینکه این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان در رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار می‌شود، تعداد نفرات شرکت کننده در این دوره از مسابقات را 450 نفر از کاراته کاران آقا و 400 نفر از بانوان کاراته کار ایرانی و خارجی از 7 کشور ژاپن، آمریکا، عراق، فیلیپین، افغانستان، کویت و اقلیم کردستان عراقذکر کرد.


مسئول کاراته سبک شوتوکان iskf ایران، مسئول برگزاری این مسابقات را سبک شوتوکان iskf استان اصفهان معرفی کرد و گفت: مهدی صابری دبیر سبک، حجتی مسئول سبک آقایان و الهام یوسفی مسئول سبک خانم‌ها در استان اصفهان و ندا یزدانی مسئول کشوری سبک خانم‌ها، زحمات زیادی را برای برگزاری این مسابقات متحمل شده‌اند.


حیدری در پایان خاطرنشان کرد: در این مسابقات کلاس استاژ و آزمون با حضور استاد هیرویوشی اوکازاکی رئیس جهانی سبک شوتوکان ISKF در مجموعه ورزشی پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد برگزار می‌شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته