دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
لیگ برتر فوتبال؛

رستگاری برانکو و شاگردانش در دقیقه 92/ شجاع از تساوی برد ساخت

تیم پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال مقابل ماشین‌سازی به برتری دست یافت.
کد خبر : 330040
AG8I0644.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، دو تیم پرسپولیس و ماشین‌سازی تبریز از ساعت 15 به مصاف هم رفتند. 


پرسپولیس در این دیدار با ترکیب علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌‌زاده، احمد نوراللهی، بشار رسن، محسن ربیع‌‌خواه، حمیدرضا طاهرخانی، امید عالیشاه، آدام همتی، علی علیپور و گادوین منشا به میدان رفت.


ماشین‌سازی نیز با ترکیب فرناندو دخسوس، سید احمد موسوی، محمد اهل‌شاخه، محمدحسین کنعانی‌زادگان، پیمان بابایی، رضا خالقی‌فر، فرید بهزادی کریمی، مسیح زاهدی، سید محمد خرم‌الحسینی، احمدرضا زنده‌روح و سعید مهری رودرروی حریف خود قرار گرفتند. 


در نیمه نخست از هر دو تیم رقابت‌ی پایاپای دیدیم و هر دو تیم چند موقعیت گل داشتند، البته موقعیت‌ گلزنی ماشین‌سازی بیش از پرسپولیس بود، اما در نهایت هیچ‌کدام از تیم‌ها موفق به گلزنی نشدند. 


در دقایق پایانی بازی درگیری بین علیرضا بیرانوند و احمد نوراللهی پیش آمد.


نیمه دوم


در نیمه دوم دو تیم بازی محتاطانه‌ای را به نمایش گذاشتند، به طوری که بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود، اما هرچه بازی به دقایق پایانی نزدیک‌تر می‌شد موقعیت گلزنی دو تیم هم بیشتر می‌شد تا اینکه در دقیقه 83 ضربه زمینی خرم‌الحسینی را بیرانوند گرفت.


در دقیقه 89 نیز ضربه بشار رسن را دخسوس دفع کرد.


در دقیقه 2+90 روی ضربه کاشته شجاع خلیل‌زاده با سر توپ را وارد دروازه حریف کرد.


انتهای پیام/4071/4057/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته