دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
تریلر تازه‌ترین فیلم کوئنتین تارانتینو منتشر شد؛

حمله قریب‌الوقوع «هشت منفور» به پرده سینما + تصاویر و ویدئو

اولین تریلر رسمی فیلم «هشت منفور» کوئنتین تارانتینو صبح امروز (پنجشنبه) در فضای مجازی منتشر شد.
کد خبر : 33001

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، طرفداران فیلم‌های کوئنتین تارانتینو امروز صبح برای اولین بار توانستند نماهایی از فیلم «هشت منفور» (The Hateful Eight) را تماشا کنند. پیش از این در خرداد ماه تصاویری از این فیلم وسترن منتشر شده بود.



اولین تریلر رسمی «هشت منفور» از پنجشنبه 22 مرداد در شبکه اینترنت به نمایش درآمد. و به این ترتیب هشت شخصیت منفور وسترن غیرمتعارف تارانتینو یک قدم به اکران سینمایی نزدیک شدند که به صورت محدود برای روز کریسمس (25 دسامبر/4 دی) و برای نمایش عمومی در تاریخ 8 ژانویه 2016 (18 دی 94) برنامه‌ریزی شده است.


داستان دومین اثر وسترن تارانتینو (پس از «جانگو زنجیر گسیخته» محصول 2012 برنده دو جایزه اسکار) در فضایی کاملاً متفاوت با فیلم قبلی می‌گذرد. چند سال بعد از جنگ داخلی (جنگ‌های انفصال) آمریکا در ایالت وایومینگ گروهی از جایزه‌بگیرها که در کولاک برف گرفتار شده‌اند، به ناچار زیر یک سقف گرد هم می‌آیند اما در آنجا خود را گرفتار توطئه‌ای می‌بینند و برای نجات خود از این محیط پر از خیانت و سوءظن تقلا می‌کنند.



ساموئل ال. جکسن، کرت راسل، جنیفر جیسن لی، دمیان بیشیر، مایکل مدسن، والتن گاگینز، تیم راث و بروس درن نقش‌های اصلی «هشت منفور» را بر عهده دارند و زویی بل، دانا گوری‌یر، جیمز پارکز، کیت جفرسن، کریگ استرک و لی هورزلی از دیگر بازیگران این فیلم هستند.



تارانتینو و بازیگران سر صحنه «هشت منفور»


تریلر فیلم «هشت منفور» را با زمان 2 دقیقه و 22 ثانیه در لینک ذیل می‌توانید تماشا کنید:






تریلر « هشت منفور» - فرمت: MP4 حجم: 6.9 مگابایت



گزارش از: ساسان گلفر


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته