دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سردار غیب‌پرور:

حرکت بسیج در عرصه فضای مجازی تهاجمی خواهد بود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حرکت بسیج در عرصه فضای مجازی تهاجمی خواهد بود و در این عرصه نباید دچار تفرق باشیم.
کد خبر : 329974

به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج مستضعفین، سردار غلام‌حسین غیب‌پرور صبح امروز در مراسم افتتاحیه همایش اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج اظهار کرد: امروز به فضل الهی آن‌چه که انتظار داشتیم به دست مجموعه جوانی در حال تحقق است.


وی افزود: تولیدهای دیجیتال موضوعی است که نباید از آن غفلت کرد و اگر بسیج به این عرصه وارد نشود دیگران جای آن را می‌گیرند.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: فضای مجازی می‌تواند یک فرصت فوق‌العاده برای کشور باشد که شرط اولیه حضور به‌موقع و تهاجمی است.


غیب‌پرور با بیان اینکه حرکت بسیج در عرصه فضای مجازی یک حرکت تهاجمی خواهد بود گفت: این راهبرد ماست و در این عرصه که یک عرصه جدی است نباید دچار تفرق باشیم و شبکه‌سازی و انسجام‌بخشی از اجزای لاینفک است.


وی عنوان کرد: در کنار وجود این لشکر سایبری کارآمد هر کس باید رسالت خود را بشناسد و بداند در چه عرصه مهمی قرار گرفته چرا که دشمن با یک سازوکار کامل وارد این عرصه شده است.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه تصریح کرد: جنگ رسانه‌ای را باور کنیم که در بسیاری از تحولات دنیا این فضای مجازی است که جریان‌سازی می کند؛ مثلاً ترامپ پیروزی خود را مدیون جریان مجازی می‌داند و نه جریان نشریه‌ای.


غیب‌پرور با بیان اینکه هدف اصلی از این تجمع دو روزه اعلام موجودیت شبکه‌سازی و رقابت است عنوان کرد: در سه بخش محورهای مسابقه اعلام می‌شود و ما تک‌موضوعی کار نخواهیم کرد که با تولیدهای بیشتری مواجه شده و هم دست شرکت‌کنندگان باز است.


وی رقابت را در سه محور انیمیشن، بازی و تولید نرم‌افزار اعلام کرد و گفت: در بخش انیمیشن روی دو نکته در قالب یک عنوان تأکید می‌شود و آن هم جوانان و افول قدرت آمریکاست، باید بدانیم که افول آمریکا قطعی است و از همین جهت موضوع انیمیشن «نقش جوانان مؤمن انقلابی پای کار در افول ایالات متحده آمریکا» موضوع این بخش اعلام می‌شود.


غیب‌پرور افزود: در بخش بازی هم باز به نقش جوانان تأکید داشته و موضوع تولید محتوا در این بخش «جوان و مقاومت» اعلام ‌می‌شود.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در بخش نرم‌افزار هم باید تولیدهای اثربخش تولید شود که بر اساس شعار سال و تأکید رهبری بر موضوع حمایت از کالاهای ایرانی، موضوع این بخش هم اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی در نظر گرفته شده است.


غیب‌پرور تصریح کرد: باید در نظر داشت حضور جوانان مؤمن در عرصه فضای مجازی و اهمیت آن کمتر از حضور جوانان در دفاع مقدس نیست و دستاوردهای حضور مؤثر در این عرصه می‌تواند به پیروزی‌های بزرگی منجر شود.


انتهای پیام/4079/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته